Тренди сезону весна-літо — 2023 вражають своєю вишуканістю та водночас практичністю. До того ж зараз особливо помітно, як мода відповідає на виклики сучасного світу: зокрема, тренд на вінтаж і вторинне споживання — занепокоєність станом екології, прозорі тканини — боротьба за свободу, а мілітарі-естетика — війна в Україні. Цього сезону дизайнери зробили ставку на класичні та забуті, але всіма улюблені моделі, переглянули їх, подали у новій інтерпретації — й не помилилися: кожна модниця знайде щось собі до душі, а найголовніше — кожна річ «проживе» не один рік.
Якщо ви вже відчуваєте атмосферу весни в повітрі та мрієте скинути з себе пуховики й одягти щось легше, ми зібрали для вас добірку речей на наступний сезон від українських брендів.
Тренч
Абсолютно базова річ на весну, незалежно від її виду та форми. Класичний, кольоровий, принтований, шкіряний чи лакований — він міцно засів у гардероби фешіоніста та переходить на подіумах із десятиріччя в десятиріччя.
Тренчі широко представлені не лише у світових брендах, а і в українських. Зокрема, KARPOVA представив виріб з імітацією форми морських офіцерів, що увійшов до колекції «Чорне море», присвяченій Криму та містам на узбережжі.
Балетки
Як невід’ємна частина baletcore, до нас повертаються балетки. Цей тренд одразу припав до душі fashion-інфлюенсерам та став зіркою їхніх образів, адже він додає ніжності будь-якому образу.
Українським фешіоніста варто звернути увагу на бренд byMe та їхні балетки Teddy, які до того ж мають знімний ремінець.
Гостроносі мюлі
Витончені туфлі з відкритими п‘ятами — мюлі залишаються однією з найбільш трендових моделей взуття на весну 2023 року. На підборах та плоскому ходу, з квадратним та гострим мисом, із зав’язками, оформлені сіткою, з прозорого матеріалу — дизайнери продемонстрували безліч варіантів, однак більшість із них зробили все ж ставку на гостроносі мюлі.
Натхненний стилем Y2K з нотами sexy elegance, український бренд Melly у новій колекції представив гостроносі мюлі на зав’язках та з акцентом у вигляді блискавки у срібному, чорному та білому кольорах.
Кардиган
Частина базового гардеробу, яка дуже актуальна зараз, адже трикотаж — один із найбільш помітних трендів останніх сезонів. Кардиган ми носимо з джинсами, спідницями, штанами в діловому стилі та з будь-яким іншим низом, як самостійну одиницю образу або як верхній шар поверх лонгсліва, сорочки тощо.
Сповнений ніжності, молочний оверсайз-кардиган із вовни мериноса крупної в’язки можна знайти в українського бренду The Body Wear.
Сет із деніму
Total denim look — гучний тренд, що прогримів на весь fashion-світ та здобув мільйони прихильників. Цього сезону денім модний у всіх проявах: сукні, спідниці, кроп-топи, сорочки, взуття; із розрізами, бахромою тощо.
Сет з деніму від NADYA DZYAK містить у собі ще один дуже помітний тренд — об‘ємну квітку. Вона розташована на грудях топу та додає нотку ніжності в зухвале поєднання.
Баска
Тренд першої половини 2010-х років, до повернення якого готові були точно не всі. Однак маятник моди зупинити неможливо, і баска вже тут — у колекціях Alexander McQueen, Robert Wun та багатьох інших.
Український бренд Guranda також не лишився осторонь і презентував у своїй весняній колекції мінісукню в горошок із баскою.
Благодійність
Українська модна індустрія активно підтримує свою країну в боротьбі з російською навалою, допомагаючи волонтерам і Збройним Силам. Одним із варіантів, яким часто послуговуються бренди, є запуск благодійної колекції або окремої речі. Мати такий предмет гардеробу — обов’язково для українців.
До річниці повномаштабного вторгнення Rikky Hype представив благодійний дроп із 6 футболок з роботами Марії Шапранової. Виручені з продажу дропа кошти будуть спрямовані на відбудову казарми, вщент зруйнованої внаслідок російської ракетної атаки.