Із завмиранням серця та щирим захопленням ми дивимось на нові колекції під час світових Тижнів моди. Проте із усього, що ми бачимо на модному марафоні далеко не все можливо застосувати в реальному житті, де є місце офісу, робочим зустрічам, походам в супермаркет і кіно. Провідниками між дизайнерами та «споживачами» зазвичай виступають fashion-видання або зірки street style. Ми вирішили проаналізувати образи останніх на Тижнях моди в Парижі, Мілані, Лондоні та Нью-Йорку, де не так давно бренди показали колекції сезону весна-літо 2017. Адже саме блогери та модні редактори показують нам, як насправді можна адаптувати ідеї дизайнерів, як носити та з чим заміксувати гарячі тренди.
Подовжені рукава
Не найзручніший тренд для застілля, але достатньо ефектний, аби потрапити в об’єктиви street style фотографів. Подовжені, широкі, різних форм і з різних матеріалів – акцент на рукава у своїх попередніх колекціях зробили Jason Wu, Creatures of Comfort, The Row, Vetements та багато інших.
Похожие материалы:
Солом’яна сумка
Звісно ж, шкіра назавжди залишиться головним матеріалом для сумок та клатчів. Проте останні кілька сезонів ми все частіше бачимо у зірок стріт-стайлу саме сумочки із соломи. При чому такі аксесуари перестали вважатись «літніми» та «пляжними», тепер їх можна носити в будь-яку пору року та комбінувати з будь-якими тканинами.
Джинсова міні-спідниця
Мабуть, найзручніший та найвигідніший тренд сезону – джинсова міні знайдеться у гардеробі кожної. До того ж, міксувати таку спідницю можна як з casual-футболками, так і з сорочками, блузами і навіть жакетами з леопардовим принтом.
Оксамит
Дивним чином, оксамит виявився одним з найбільш «живучих» трендів – про нього ми писали ще минулої осені. Незважаючи на те, що оксамитові речі не назвеш простими у комбінуванні з іншими матеріалами, саме вони залишаються лідерами, як у колекціях брендів, так і на street style фото. Цієї осені доречними будуть сукні і жакети з бордового, темно-синього та глибокого зеленого оксамиту.
Похожие материалы:
Футболки та світшоти з написами
Іронічні написи, логотипи культових брендів або рок-гуртів – усе це регулярно з’являється і пропадає зі списку трендів. Модні блогери і редактори на нещодавніх Тижнях моди довели, що футболки, майки і джемпери з написами знову актуальні.