Танець кохання: Злата Огнєвіч у кампейні прикрас Золота Країна

Романтична історія, сповнена ніжності, музики й танцю

Ювелірний бренд Золота Країна презентував нову рекламну кампанію зі Златою Огнєвіч. У центрі історії — прикраси, що стають живими персонажами та танцювальними партнерами амбасадорки. 

Прикраси наділені почуттями та пристрастю — вони здатні відчувати музику та ритм. Саундтреком до рекламної кампанії стала пісня Злати Огнєвіч «Кохаю». Композиція супроводжує відео, присвячене весільному сезону, в якому Злата танцює з каблучкою, оздобленою діамантом.

Про ідею рекламної кампанії розповідає директорка з маркетингу ювелірної мережі Золота Країна Олена Смірнова.

«Золота Країна» — це досить молодий бренд, який швидко та активно розвивається. Як би ви його описали?

У кожного бренду, окрім цінностей та місії, які ми вкладаємо у нього, є свій характер та енергетика — як у живої істоти. «Золота Країна» — це дуже енергійний бренд із гнучким, швидким та легким характером. Це дає простір для творчості та нових цікавих ідей. У бренду багато ініціатив та колаборацій, і все це тільки початок.

Головна героїня кампанії — Злата. Чому ви обрали співпрацю саме з нею?

Амбасадори бренду — не просто відомі інфлюенсери чи артисти. Це люди, у яких повинна скластися абсолютна синергія з брендом та його цільовою авдиторією. Це вдається далеко не завжди.

З перших хвилин знайомства було зрозуміло, що Злата — не лише співачка, яка стане обличчям бренду. Вона — справжня подруга бренду, яка матиме з ним цікаву та яскраву спільну дорогу.

Так і вийшло — за два роки співпраці ми створили багато класного контенту, проводили благодійні концерти, збори, створювали колаборації. Ось і зараз виникла ідея поєднати велику любов Злати до танцю і нашу нову рекламну кампанію.

Як з’явилася ідея з прикрасами, які уособлюють справжніх персонажів і взаємодіють з головною героїнею? І чому ви вирішили донести свою ідею мовою танцю?

Танець із прикрасами під трек, на який надихнули ці прикраси, — код нової рекламної кампанії. Коли прийшов момент оновлення, у творчої групи виникла ідея: поєднати все те, що приносить натхнення та задоволення.

Для Злати танець — це можливість висловити свої емоції та почуття. Оскільки мова прикрас саме про висловлення почуттів, то виникла ідея поєднати їх у танцювальні па. Чому б не оживити прикраси та не надати їм можливість рухатися?

Мабуть, це найскладніше з того, що ми вже робили. На зніманнях зазвичай уже розумієш результат, який отримаєш. У цьому випадку перед очима тільки 50%  історії, а інша половина — це вже фантазія, яку треба реалізувати. Але класно працювати з професіоналами, які вміють влучно відтворювати ваші найсміливіші задуми.

Починається рекламна кампанія з каблучки з діамантом. Чому саме вона? Які сенси ви вкладали у перше, весільне відео кампанії?

Літо для нас — це весільний сезон, сповнений кохання та ніжності. Якщо перекладати на мову прикрас, то символом цього чуттєвого дійства є каблучка з діамантом — вона і є тим самим «так». Саме каблучка є елементом заручин, а зараз її все частіше обирають і як весільну обручку. 

Така прикраса є першою героїнею нашої рекламної кампанії. У танці каблучка стає прототипом кохання, що проходить усі етапи — від появи у вигляді напівпрозорого марева і до створення вже сильного, всеосяжного почуття.

Кульмінацією є їхнє поєднання зі Златою у вихорі обертів — вони стають єдиним цілим. У фіналі каблучка займає своє місце на руці, щоб бути назавжди поруч і залишатися символом кохання.

Каблучка з діамантом у вашому кампейні уособлює весільний сезон. Які ще сюрпризи очікують на нас у наступних роликах?

Щосезону характер танцю, як і прикраса, будуть змінюватись. Тому попереду багато цікавих перетворень. І ще відкрию одну таємницю — неймовірно гарний та чуттєвий трек Злати Огнєвіч «Кохаю» звучатиме в кожному ролику з різним аранжуванням, підкреслюючи настрій магічного дійства. Це буде справжнє естетичне задоволення! Також ми маємо невеличку мрію: побачити якомога більше відео перших весільних танців саме під цей трек, адже він неймовірно чуттєвий та ніжний.

Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Поза трендами: самобутні прикраси в техніці Мокуме ґане від...


Читайте також
Популярні матеріали