Ювелірний бренд Золота Країна презентував нову рекламну кампанію зі Златою Огнєвіч. У центрі історії — прикраси, що стають живими персонажами та танцювальними партнерами амбасадорки.
Прикраси наділені почуттями та пристрастю — вони здатні відчувати музику та ритм. Саундтреком до рекламної кампанії стала пісня Злати Огнєвіч «Кохаю». Композиція супроводжує відео, присвячене весільному сезону, в якому Злата танцює з каблучкою, оздобленою діамантом.
Про ідею рекламної кампанії розповідає директорка з маркетингу ювелірної мережі Золота Країна Олена Смірнова.
«Золота Країна» — це досить молодий бренд, який швидко та активно розвивається. Як би ви його описали?
У кожного бренду, окрім цінностей та місії, які ми вкладаємо у нього, є свій характер та енергетика — як у живої істоти. «Золота Країна» — це дуже енергійний бренд із гнучким, швидким та легким характером. Це дає простір для творчості та нових цікавих ідей. У бренду багато ініціатив та колаборацій, і все це тільки початок.
Головна героїня кампанії — Злата. Чому ви обрали співпрацю саме з нею?
Амбасадори бренду — не просто відомі інфлюенсери чи артисти. Це люди, у яких повинна скластися абсолютна синергія з брендом та його цільовою авдиторією. Це вдається далеко не завжди.
З перших хвилин знайомства було зрозуміло, що Злата — не лише співачка, яка стане обличчям бренду. Вона — справжня подруга бренду, яка матиме з ним цікаву та яскраву спільну дорогу.
Так і вийшло — за два роки співпраці ми створили багато класного контенту, проводили благодійні концерти, збори, створювали колаборації. Ось і зараз виникла ідея поєднати велику любов Злати до танцю і нашу нову рекламну кампанію.
Як з’явилася ідея з прикрасами, які уособлюють справжніх персонажів і взаємодіють з головною героїнею? І чому ви вирішили донести свою ідею мовою танцю?
Танець із прикрасами під трек, на який надихнули ці прикраси, — код нової рекламної кампанії. Коли прийшов момент оновлення, у творчої групи виникла ідея: поєднати все те, що приносить натхнення та задоволення.
Для Злати танець — це можливість висловити свої емоції та почуття. Оскільки мова прикрас саме про висловлення почуттів, то виникла ідея поєднати їх у танцювальні па. Чому б не оживити прикраси та не надати їм можливість рухатися?
Мабуть, це найскладніше з того, що ми вже робили. На зніманнях зазвичай уже розумієш результат, який отримаєш. У цьому випадку перед очима тільки 50% історії, а інша половина — це вже фантазія, яку треба реалізувати. Але класно працювати з професіоналами, які вміють влучно відтворювати ваші найсміливіші задуми.
Починається рекламна кампанія з каблучки з діамантом. Чому саме вона? Які сенси ви вкладали у перше, весільне відео кампанії?
Літо для нас — це весільний сезон, сповнений кохання та ніжності. Якщо перекладати на мову прикрас, то символом цього чуттєвого дійства є каблучка з діамантом — вона і є тим самим «так». Саме каблучка є елементом заручин, а зараз її все частіше обирають і як весільну обручку.
Така прикраса є першою героїнею нашої рекламної кампанії. У танці каблучка стає прототипом кохання, що проходить усі етапи — від появи у вигляді напівпрозорого марева і до створення вже сильного, всеосяжного почуття.
Кульмінацією є їхнє поєднання зі Златою у вихорі обертів — вони стають єдиним цілим. У фіналі каблучка займає своє місце на руці, щоб бути назавжди поруч і залишатися символом кохання.
Каблучка з діамантом у вашому кампейні уособлює весільний сезон. Які ще сюрпризи очікують на нас у наступних роликах?
Щосезону характер танцю, як і прикраса, будуть змінюватись. Тому попереду багато цікавих перетворень. І ще відкрию одну таємницю — неймовірно гарний та чуттєвий трек Злати Огнєвіч «Кохаю» звучатиме в кожному ролику з різним аранжуванням, підкреслюючи настрій магічного дійства. Це буде справжнє естетичне задоволення! Також ми маємо невеличку мрію: побачити якомога більше відео перших весільних танців саме під цей трек, адже він неймовірно чуттєвий та ніжний.