Український бренд FROLOV презентував нову колекцію, до якої увійшло 10 образів, над якими працювали майстри бренду, використовуючи авторські техніки FROLOV, вишивку кристалами та центральний елемент колекції — серце.
Кожен образ віддзеркалює персоналії, події та об’єкти, якими надихався креативний директор бренду — дизайнер Іван Фролов під час цієї роботи над образами. Особливим об’єктом колекції є перший лук, створений у співпраці з Oitoproducts. Це кутюрне дзеркало у формі серця з гострим кутом, що уособлює людське тіло — найдосконаліший витвір мистецтва, вічне джерело кохання, одержимості та натхнення FROLOV. Це єдина річ з нової колекції, яку можна придбати онлайн на сайтах frolov.fr та oitoproducts.com. Решту можна замовити в ательє FROLOV.
У дзеркалі Іван Фролов пропонує побачити луки, натхнені королевою Франції Анною Київською, фігурами галицького барокового скульптора Йогана-Георга Пінзеля, символом Непорочного Серця Марії та міфічним Серцем океану.
Серед них бежева сукня з тафти з асиметричним корсетом та мереживними панчохами; боді з мережива з ефектом позолоти та ліпнини, де виріз горловини повторює обриси серця, а тіло в ньому граничить зі скульптурою; золота сукня з королівським кейпом та з чорним мереживним серцем; повністю розшита кристалами сукня, яка повторює ефект серця, що пульсує; сукня, вишита вручну білим кришталем зі сріблястим серцем, що палає, яке підкреслює інтенсивність кохання. У колекції представлені серця-бра, виконані в авторській техніці FROLOV, а також весільна сукня з екстремально глибокими вирізами на стегнах у формі сердець.