Як звичайні речі перетворюються в об’єкти колекціонування: український бренд LUTIKI представив нові прикраси

Срібний врожай 

У новому сезоні український бренд LUTIKI представив прикраси у нових матеріалах та формах: Соня Солтес, дизайнерка бренду, випустила бестселери марки у сріблі. Так, улюблені всіма і найбільш знакові браслет-спіраль, підвіска у формі насінини та каблучка-лого тепер з’явилися у білому металі.

Продовжуючи у колекціях бренду тему садівництва та перетворення звичайних речей в об’єкти колекціонування, Соня Солтес поповнила лінійку артефактів від LUTIKI і новою прикрасою. Нею стала символічна підвіска у формі зубка часнику. Дизайнерка знаходить натхнення у садівництві та вирощує овочі на своїй мікрофермі. Щоденник садівництва Солтес викладає в Instagram, тож підписники мають змогу відслідковувати референси до її майбутніх колекцій у режимі реального часу. 

«Терапія природою стала для мене відкриттям ще з пандемії. А цього року вона набула для мене ще більш значущих сенсів. Навіть у найбуремніші часи робота на землі приносить мені неабиякий спокій та впевненість, що все жахливе рано чи пізно мине і життя переможе. Вважаю цей часничок своїм оберегом», — зазначає дизайнерка. 

LUTIKI

Срібні прикраси LUTIKI ексклюзивно доступні онлайн на сайті бренду, а побачити їх можна на виставці Tripolar у Парижі.

Фотограф: Lesha Lich


Реклама

Популярні матеріали

Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


«Мій бекграунд — це основа, що дарує мені свободу». Інтерв’ю з...


Читайте також
Популярні матеріали