У новому сезоні український бренд LUTIKI представив прикраси у нових матеріалах та формах: Соня Солтес, дизайнерка бренду, випустила бестселери марки у сріблі. Так, улюблені всіма і найбільш знакові браслет-спіраль, підвіска у формі насінини та каблучка-лого тепер з’явилися у білому металі.
Продовжуючи у колекціях бренду тему садівництва та перетворення звичайних речей в об’єкти колекціонування, Соня Солтес поповнила лінійку артефактів від LUTIKI і новою прикрасою. Нею стала символічна підвіска у формі зубка часнику. Дизайнерка знаходить натхнення у садівництві та вирощує овочі на своїй мікрофермі. Щоденник садівництва Солтес викладає в Instagram, тож підписники мають змогу відслідковувати референси до її майбутніх колекцій у режимі реального часу.
«Терапія природою стала для мене відкриттям ще з пандемії. А цього року вона набула для мене ще більш значущих сенсів. Навіть у найбуремніші часи робота на землі приносить мені неабиякий спокій та впевненість, що все жахливе рано чи пізно мине і життя переможе. Вважаю цей часничок своїм оберегом», — зазначає дизайнерка.
Срібні прикраси LUTIKI ексклюзивно доступні онлайн на сайті бренду, а побачити їх можна на виставці Tripolar у Парижі.
Фотограф: Lesha Lich