Вибір тижня: найкрасивіші колекції від українських брендів

Модні знахідки

Які сукні модні цього літа? Які купальники в тренді? Які спідниці й брюки варто включити до свого гардероба? Щотижня ми з радістю представляємо вам найсвіжіші модні пропозиції від українських брендів. У нашій добірці ви знайдете стильні новинки: одяг, взуття та аксесуари, які допоможуть вам тримати руку на пульсі трендів. Традиційно крім добре відомих дизайнерів ми включаємо до своїх оглядів і нові імена. Віримо, що сформувати стильний гардероб на 100% з українських брендів — не лише реальна задача, а й захопливий процес. А літо — найкращий час для подібних експериментів.

Katimo

У новій літній колекції Katimo поєднує теми відпустки та буднів у великому місті — так само, як вони поєднуються в реальному житті. Частина дизайнів формується чіткими силуетами класики workwear, оформлюється накладними кишенями та гострими комірцями. Робочий фартух перетворюється на жіночний топ або елемент сміливого стайлінгу. Сорочки та мініспідниці складаються в комплекти карго. Образ сучасної міської сирени представлений у сітчастій сукні, відкритих топах і довгих спідницях з високими розрізами. І звісно, у розмаїтті купальників: роздільних і суцільних, прикрашених вирізами та декоративними вузлами. Луки на всі випадки літа можна доповнити наївними в’язаними шапочками, м’яким пляжним рушником, шкіряною сумкою та брендованою пляшкою для підтримання водного балансу. Адже вся справа — саме в балансі.



DAFF

Основний акцент колекції SPRING/SUMMER DELIVERY II 2024 зроблено на високу якість матеріалів та мінімалістичний дизайн, який дозволяє легко комбінувати одяг і створювати образи для будь-якої нагоди. У дропі представлені знакові вироби DAFF у новому прочитанні: булавки тепер доступні у витонченому срібному виконанні, а однобортна жилетка — у білому льоні. Вперше в асортименті бренду з`являються базові кепки та купальники з відкритою спиною, які стануть ідеальними супутниками для літнього відпочинку. Крім того, DAFF презентує стильну та зручну пару взуття, яка стане доречним доповненням будь-яких образів на найближчі місяці. Новий дроп втілює ідею, що справжня краса криється у простоті та увазі до деталей.




HUKH

Ідеальний літній гардероб для прагматичної мінімалістки знайдено в HUKH. Бренд випустив нову літню колекцію, і в ній є все, що нам хочеться носити цього літа, у фірмовій лаконічній подачі. Нову колекцію можна умовно поділити на два дропи: сіті-дроп та круїзний дроп. Літо в місті HUKH пропонує проводити в мінімалістичних бермудах, спідницях, брюках палаццо з тонкого літнього котону та льону, додаючи тонкі оверсайз-поло, футболки та обтислі майки з преміальної бавовни. Для відпочинку в колекції представлено розмаїття в`язаних сітчастих суконь і костюмів, штанів  та суконь з органічного льону, віскозних костюмів і вільних суконь на тонких бретелях. 




COOSH

Літня колекція, створена з органічних конопель, увійшла до преміум-лінійки COOSH Select. Конопляна тканина є дуже зносостійка, при цьому не втрачає свою форму та актуальність з роками. Проте найбільшою перевагою коноплі є терморегуляція. На дотик матеріал схожий на льон, але ще більш мʼякий та повітропроникний. Органічна тканина чудово відводить вологу, регулює температуру тіла і має антибактеріальні властивості. Головними айтемами COOSH Hemp Collection стали жилети, спідниці максі, сукні, костюми у піжамному стилі та жакети з акцентним хлястиком. У зйомці кампейну бренд також зробив акцент на диверсифікації та відзняв моделей різних розмірів, аби підкреслити свою різноплановість.




 

KLOTT x Юлія Коренюк

Український бренд Klott презентує модну співпрацю з талановитою фотографинею Юлією Коренюк. Головна мета — нагадати світу про унікальність краси українських жінок, які постійно стикаються з упередженнями і, як наслідок, цураються своєї «генетичної сексуальності» (саме таку назву має колаборація). Через візуальне мистецтво команда прагне донести важливі й глибокі сенси: нагадати про значення українського мистецтва та моди на міжнародному рівні, а також надихнути інших жінок по всьому світу бути сміливими та вільними у всіх своїх проявах.


NAZARELLI

Цього сезону бренд прагне додати більше фемінності та елегантності у літній гардероб. Колекція відображає мультифункціональність, різноманітність і настрій. У ній представлені елегантні та самодостатні костюми на літо, спідниці-трансформери з елементами, які можна знімати й стилізувати по-новому. Класичні бермуди або ж спідниця з шовковою деталлю в поєднанні з легкими майками створять цікаві та сучасні образи для міста. А тим, хто шукає комфортну мінімалістичну базу, NAZARELLI радить звернути увагу на костюм теплого коричневого кольору з легкої віскози. Усі тканини в колекції є натуральними та приємними на дотик. Бренд використовує бавовну, шовк, віскозу, а також італійську органзу.



Wonder

До нового літнього дропу Comfort Drop, яку днями презентував харківський бренд Wonder, увійшли речі з трикотажу, іспанського льону з додаванням бавовни, італійських сатину та оксамиту. Локацією для знімання бренд обрав гончарну студію, і це було зроблено не випадково. Обличчям кампанії стала Марія Смереканець — модель, волонтерка, дружина військовослужбовця, артмайстриня. Наразі більшу частину свого часу Марія присвячує роботі в організації U+ System, що займається реабілітацією військових і цивільних, де Марія очолює напрям арттерапії та власноруч проводить майстер-класи з порцеляни. Частину коштів від продажу Comfort Drop бренд Wonder планує перераховувати до U+ System на підтримку арттерапії та організацію майстер-класів.



O.TAJE

Під час створення нового літнього дропу та кампейну бренд надихався моментом golden hour — коли весь світ ніби наповнюється золотом сонця і неймовірним відчуттям тепла, коли хочеться зупинитися та зануритися в себе. До нового дропу традиційно увійшли трикотажні новинки: нові моделі топів у рубчик, жилети на ґудзиках, сукні-бандо, а також вже бестселер бренду — сукня THORA в новому карамельному відтінку. Бренд вперше експериментує з новими матеріалами: міксом льону та віскози, а також віскози з натуральним шовком. На літо-2024 O.TAJE, окрім трикотажних виробів, пропонує лляні сети із шортів та жилетів (актуальна альтернатива топам цього сезону), трендові спідниці максі А-силуету, сукні з оголеною спиною, а також лаконічні міні, що стануть базою на щодень. Бренд робить ставку на стриману базову палітру: молочний, беж, чорний.




diadia

«Hit the road, babe, ми їдемо ніжитись на сонці та насолоджуватись купаннями у прохолодних водоймах», — подумав закарпатський бренд diadia та анонсував свій перший дроп жіночих купальників. Суцільні й роздільні, однотонні та грайливі з анімалістичними принтами, на високій посадці чи з елегантним розрізом на талії — купальники diadia створені з думками про унікальні особливості та вподобання кожної. Матеріалом дизайнери бренду обрали італійський біфлекс, що дає відчуття комфорту, не обмежуючи руху, що важливо під час відпочинку у спекотну погоду.




OMELIA

Цього разу до місяця Прайду дизайнер бренду Костянтин Омеля присвятив дроп військовим зі спільноти LGBTQ+, які боронять незалежність України на фронті. Дві монохромні сорочки прикрашені аплікаціями з військового камуфляжу у формі серця. Майстри бренду вручну оздобили серця кристалами у символічних кольорах веселки. Ще одна, повністю біла сорочка, має виріз на спині у формі великого серця. Вона символізує чистоту, прийняття і наповненість любов’ю — те, до чого прагне вся спільнота LGBTQ+ в Україні. Головною героїнею мініколекції стала Емілі, трансгендерна жінка-військова. Вона пішла на фронт у 2014-му році в тоді ще добровольчий батальйон «Азов» і продовжила службу у лавах ЗСУ, отримавши звання капітана. Навесні минулого року Емілі почала трансгендерний перехід, який підтримали усі її побратими та друзі. Лише безпосередній керівник ініціював початок процесу звільнення військовослужбовиці, який триває і досі. Костянтин Омеля сподівається, що цей реліз приверне увагу до подібних проблем LGBTQ+ спільноти в Україні, яка досі зазнає утисків прав і свобод.



MOLODO

Кольори нової колекції шовкових аксесуарів Stone and Moss віддзеркалюють красу та спокій природи. Засновниці бренду прагнули передати через палітру важливість пошуку часу для себе та відчуття внутрішньої гармонії у сучасному ритмі життя. Сірий відтінок Stone нагадує благородний камінь, який символізує стійкість та дарує відчуття свіжості. Оливковий Moss нагадує м’який мох, що, немов зелена ковдра, огортає ніжністю та теплом. До колекції увійшли наволочки, рушники, тюрбани та резинки. Усі вироби створюються вручну на власному безвідходному виробництві у Львові. Завдяки 100% органічному шовку вони гіпоалергенні та приємні на дотик.  Бренд активно просуває цілісний підхід до догляду за собою та формує звички молодості.




Реклама

Популярні матеріали

5 етапів відносин, через які проходять лише міцні пари


Колонка G: як миритися за допомогою сексу?


10 ідей манікюру, який подовжить літній настрій


Читайте також
Популярні матеріали