Ідея колекції виникла під час співпраці ІENKI ІENKI з Liberty Fabrics. Під враженням від виняткової якості Liberty бренд прагнув створити щось нове й унікальне. Партнерство розпочалося з колекції Pre-Fall’25, що містить принти Flower power та тривимірні квіткові візерунки, які з`являться в магазинах у жовтні цього року. Проте саме відкриття класичних тендітних квіткових принтів Liberty викликало ідею для весняно-літньої колекції, яку бренд створив в обмеженій кількості та випустив одразу онлайн.
З урахуванням глобальних обставин, зокрема динамічного способу життя, команда ІENKI ІENKI визначила потребу в універсальних, всесезонних предметах верхнього одягу. Речі мають незвичайний для IENKI IENKI наповнювач — стислий шовк, 100% перероблене наповнення, яке ідеально гармоніює з класичними принтами Liberty Fabrics. Інноваційний одяг зберігає тепло в холодну погоду, а також регулює температуру у весняні й літні місяці.
«Ця колекція відображає бажання пропонувати клієнтам універсальні варіанти гардероба, які без зусиль поєднують стиль і практичність упродовж усього року», — говорить Дмитро Євенко, засновник ІENKI ІENKI.
Рекламну кампанію бренд зняв у Гані разом зі стилістом Лоуренсом Абеї та фотографом Тімоті Шаумбургом.