«Український модний альянс» представив українські модні бренди під час Тижня моди у Нью-Йорку

Відомі бренди отримали високу оцінку за якість, стиль, кольори та глобальну конкурентоспроможність

10-16 вересня 2021 року ініціатива «Український модний альянс» представила чотири українські модні бренди — 91 Lab, Elena Reva, Foberini, Kachorovska — в ексклюзивному шоурумі під час Тижня моди у Нью-Йорку. 

Бренд: Elena Reva

Бренд: Foberini

Бренди представляла Джен Сідарі, глобальна стратегиня індустрії моди та членкиня UYAVA Fashion Collaboration Platform.

За 6 днів роботи шоуруму:

  • проведено близько 70 зустрічей з представниками індустрії моди (серед яких були стилісти, баєри, експерти), лідерами думок та ЗМІ, які познайомилися з колекціями українських дизайнерів зокрема та з українською модою в цілому.
  • проведено понад 30 зустрічей-перемовин з баєрами та представниками магазинів зі США та Канади щодо купівлі одягу і взуття брендів, представлених у шоурумі.
  • було встановлено понад 200 контактів з баєрами та рітейлерами зі США та Канади з метою популяризації української індустрії моди у світі та підвищення обізнаності щодо неї.
  • представлені українські бренди отримали високу оцінку за якість, стиль, кольори та глобальну конкурентоспроможність.

Ініціатива також отримала значне висвітлення не лише в українських, але й у світових ЗМІ. Зокрема, 8.09.2021 року професійне видання індустрії моди WWD (яке ще називають «Біблією моди») опублікувало статтю про шоурум «Українського модного альянсу» під час Тижня моди в Нью-Йорку та представлені бренди, а також його співорганізатора — українську платформу UYAVA Fashion Collaboration Platform.

Бренд: Kachorovska

Бренд: Kachorovska

Робота шоуруму «Українського модного альянсу» під час Тижня моди у Нью-Йорку підтверджує зацікавленість рітейлерів зі США та Канади у співпраці з українськими брендами. А отже, представлені бренди зможуть найближчим часом збільшити свої експортні продажі та розширити географії експорту.

ДОВІДКА 

«Український модний альянс» — це ініціатива, спрямована на популяризацію української індустрії моди у світі та підвищення обізнаності щодо неї. Цього року альянс фокусується на збільшенні експортних продажів та розширенні географії ескпорту українських дизайнерів та їхніх брендів.

Альянс створений за ініціативи українського модного бренду 91 Lab (компанія RITO) у співпраці з наступними партнерами:

Джен Сідарі (Jen Sidary),  глобальною стратегинею індустрії моди та членкинею UYAVA Fashion Collaboration Platform (Громадська організація «Платформа для колаборації індустрії моди»)

Наталією Микольською, співзасновницею та членкинею UYAVA Fashion Collaboration Platform 

Програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (USAID КЕУ), яка підтримує стартапи й малі та середні підприємства з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Ініціативу підтримує Офіс з розвитку креативних індустрій при Міністерстві культури та інформаційної політики України (очолює Уляна Хромяк). Офіс надає організаційну підтримку, представляючи українську індустрію моди та креативні індустрії для міжнародних експертів моди, покупців та глобальних лідерів думок.


Реклама

Популярные материалы

10 надежных способов борьбы с осенней хандрой


Как организовать отдых с ребенком, чтобы он не превратился в пытку...


Как не заболеть в холода: 3 лайфхака


Читайте также
Популярные материалы