Український бренд Ruslan Baginskiy представляє зимову редакцію колекційного боксу The Hat, Crystal Edition

Ідеальний подарунок з українською душею

Український бренд Ruslan Baginskiy представляє The Hat, Crystal Edition — зимову редакцію колекційного боксу, який вперше був випущений влітку 2021 року. Усередині — класичне чорне фетрове канотьє та добірка аксесуарів, прикрашених кристалами, — той самий різдвяний подарунок для колекціонерів унікальних серій.

Проєкт присвячений індивідуальності та самовираженню. The Hat, Crystal Edition надихає на креативність у момент найінтимнішої частини дня — створення образу і настрою перед виходом, коли ми обираємо: одягнути одну прикрасу чи всі одночасно, виглядати класично чи яскраво сяяти кристалами. 

«Коли в останні дев’ять місяців зі мною ставалися моменти відчаю, мене надихав унікальний характер українських жінок. Я пам’ятаю, як у перші тижні, коли ми лише намагалися здійснити релокейт і майбутнє було у фазі максимальної невизначеності, нам написала клієнтка з Одеси із замовленням зовсім не утилітарного аксесуара. Це був і шок, і в чомусь визначальний момент того часу. Наша робота, наші проєкти, наші клієнти зберегли дух команди і додали впевненості», — розповідає Руслан Багінський. 

Колекційний бокс — це також і про міжнародну місію бренду. З першого дня існування, а зараз — особливо для Ruslan Baginskiy важливо представляти Україну в світі унікальним продуктом. 

«Хочу, щоб бирка made in Ukraine стала знаком абсолютної якості», — говорить Руслан.

The Hat, Crystal Edition — це водночас і адвент-бокс, і капелюшна коробка для подорожей та зберігання. До неї увійшли базовий капелюх-канотьє, ілюстрована книжка-інструкція та шість унікальних аксесуарів, розміщених у спеціальних відділеннях: масивне кольє, дві шпильки, прикрашені кристалами, багатошаровий ланцюжок, RB сережки та кафф із кристалами, брошка з монограмою RB та дві стрічки. Їх можна носити як прикраси або як аксесуари до капелюха, всі разом або окремо.

Дизайнер також відзначає, що це повністю український продукт. До його реалізації були залучені локальні ювеліри, які вручну виготовили кожну прикрасу. 

«Бренд Ruslan Baginskiy для мене — це, зокрема, й про побудову системи моди в Україні. Ми регулярно працюємо з художниками, фотографами, креаторами, ремісниками, скульпторами, виробництвами; цього разу — з ювелірами. Що більше брендів буде розвиватися в Україні, то сильніше ком’юніті ми зможемо побудувати. Це особливо гостре питання зараз, враховуючи кількість представників креативної індустрії, які тимчасово були змушені виїхати за кордон. Я б дуже хотів, щоб в Україні були умови для їхнього повернення».

The Hat, Crystal Edition

The Hat, Crystal Edition доступний для замовлення на сайті та в магазинах бренду в Києві та Львові. Більшість аксесуарів бренд представляє вперше, і поки їх можна придбати тільки в комплекті з колекційним боксом. Детальніше про проєкт можна дізнатися за посиланням, про літню версію — тут.

Нагадаємо, що з моменту повномасштабного вторгнення Ruslan Baginskiy реалізував серію соціальних проєктів на підтримку України. У квітні бренд презентував благодійний дроп із двох бейсболок у блакитному та жовтому кольорах, усі кошти від його продажу продовжують перераховуватися на потреби армії. У липні в найвідомішому італійському магазині Luisaviaroma відкрилися корнер та вітрина, присвячені українській культурі та природі, а в серпні спільно з Міністерством закордонних справ дизайнер створив капелюх для королеви Великої Британії Єлизавети II на знак вдячності за непохитну підтримку України королівською сім’єю.

Загалом за дев’ять місяців у благодійні фонди від бренду Ruslan Baginskiy було перераховано 3 384 732 грн.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали