Український бренд одягу A.M.G. представив нову колекцію сезону весна-літо — 2024 «Глибокі сни». Це одяг з витонченим дизайном, що підкреслює красу жінки. Колекція запрошує дослідити власну енергію і свій звʼязок із природою через вбрання, що є вираженням сили та єдності зі світом довкола себе.
Основним натхненням для колекції були українські жінки. Для колекції бренд створив одяг з органічних тканин: бавовни, віскози, льону і вовни. Це гармонійне поєднання естетики, екологічно чистих матеріалів і яскравих акцентів, які транслюють концепцію power dressing, що є філософією бренду. A.M.G. створений для того, щоб жінки відчували себе сильними, впевненими та почувались комфортно.
Візитівкою колекції стали костюми на будь-який випадок: від важливих ділових зустрічей до незапланованих світських заходів, а також вишукані сукні та топи. Головною перлиною є біла максісукня, що стане вашим супутником на багато сезонів.
«Колекція "Глибокі сни" є чудовим свідченням життя в гармонії з природою, таким чином ми віддаємо шану Землі — нашій матері, яка наповнює все довкола своєю життєвою силою, — ділиться Альона Беттяр, засновниця A.M.G. — Ця колекція бездоганно передає суть жінок: їхній дух і міць».
Занурюючись у літо, колекція «Глибокі сни» презентує вибір яскравого одягу з італійських тканин — від помаранчевих костюмів зі спідницями середньої довжини до смугастих пудрово-рожевих костюмів зі спідницями максі для вечірніх подій — і наповнена вишуканими кольоровими варіантами. Оверсайз-костюм A.M.G. є взірцем ефектного одягу, який випромінює ауру «Я прийшла, аби перемогти».
До нової колекції також увійшли витончені сукні в паризькому стилі, що поєднує у собі лаконічність та комфорт, і елегантна максісукня без бретелей, що танцює на літньому вітру.
Створюючи колекцію, засновниця бренду досліджувала аспекти сучасної жіночності та показала трансформаційну силу одягу. Він розроблений для жінки, яка виконує багато ролей — матері, дружини, власниці бізнесу, — поєднує їх усі та зберігає свій власний стиль.