Українські зірки з’явилися у новій рекламній кампанії від Boss

Після успішного ребрендингу

У цьому сезоні Boss глибше занурюється в меседж «Будь сам собі БОСОМ» і запускає нову рекламну кампанію за участі шести досвідчених людей із різних галузей: Наомі Кемпбелл, Малума, Джіджі Хадід, Лі Мінхо, Хабі Лейм і Маттео Берреттіні. Вони поділилися своїми історіями про подолання перешкод і досягнення успіху. Ці потужні наративи показують, що стати босом — це не право від народження, а довгий шлях, сформований особистим вибором.

Кампанія перенеслася в Instagram, де відомі особистості — від фотографів до підприємців та активістів — розповідають власні надихаючі історії. Серед зірок, які вже долучилися, — Демі Ловато, Періс Гілтон, Белла Торн, Стелла Максвелл, Маколей Калкін, Крістіна Річчі та багато інших. 

Крім того, Україна також представлена ​​в кампанії. Участь у ній узяли засновник і фронтмен гурту Kalush Олег Псюк, громадська діячка та телеведуча Маша Єфросиніна, а також співачка Надя Дорофєєва. 

  • Instagram: @mashaefrosinina
    Instagram: @mashaefrosinina
  • Instagram: @kalush.official
    Instagram: @kalush.official
  • Instagram: @nadyadorofeeva
    Instagram: @nadyadorofeeva


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали