Українські зірки з’явилися у новій рекламній кампанії від Boss

Після успішного ребрендингу

У цьому сезоні Boss глибше занурюється в меседж «Будь сам собі БОСОМ» і запускає нову рекламну кампанію за участі шести досвідчених людей із різних галузей: Наомі Кемпбелл, Малума, Джіджі Хадід, Лі Мінхо, Хабі Лейм і Маттео Берреттіні. Вони поділилися своїми історіями про подолання перешкод і досягнення успіху. Ці потужні наративи показують, що стати босом — це не право від народження, а довгий шлях, сформований особистим вибором.

Кампанія перенеслася в Instagram, де відомі особистості — від фотографів до підприємців та активістів — розповідають власні надихаючі історії. Серед зірок, які вже долучилися, — Демі Ловато, Періс Гілтон, Белла Торн, Стелла Максвелл, Маколей Калкін, Крістіна Річчі та багато інших. 

Крім того, Україна також представлена ​​в кампанії. Участь у ній узяли засновник і фронтмен гурту Kalush Олег Псюк, громадська діячка та телеведуча Маша Єфросиніна, а також співачка Надя Дорофєєва. 

  • Instagram: @mashaefrosinina
    Instagram: @mashaefrosinina
  • Instagram: @kalush.official
    Instagram: @kalush.official
  • Instagram: @nadyadorofeeva
    Instagram: @nadyadorofeeva


Реклама

Популярні матеріали

В Україні вшановують пам’ять Героїв Небесної Сотні


Гід головними модними трендами сезону весна-літо — 2025


Головні б'юті-тренди, виклики та соціальна відповідальність:...


Читайте також
Популярні матеріали