Українські дизайнери представляють у Нью-Йорку колекції, створені під час повітряних тривог

Вільна модна Україна

З 21 по 23 лютого в Нью-Йорку на виставці Coterie Trade Show знову представлені колекції шістьох модних дизайнерів, створені під час війни під постійними сиренами повітряної тривоги. Це повернення дизайнерів до «великого яблука» для його четвертого сезону — попередній захід проходив у Парижі — а минулорічна подія у Нью-Йорку відкрилась всього за два дні до початку повномасштабного вторгнення.

Coterie Trade Show

Kulakovsky

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує українську індустрію моди шляхом надання гранту українській компанії Lviv Fashion Week для демонстрації дизайнерів на ексклюзивній виставці Coterie, яка розташована в Jacob Javits Center у Нью-Йорку. USAID — це американська агенція, яка працює в усьому світі, щоб досягти результативного розвитку. Підтримка USAID важлива для економіки України, адже необхідно продовжувати забеспечення галузей ресурсами.

«Проєкт покликаний продемонструвати дивовижне розмаїття стилів, які пропонують українські модні бренди. Дизайнери використовують матеріали найвищої якості, виготовлені кращими майстрами, які є лідерами галузі у своїй майстерності. Усі бренди усвідомлюють важливість технологій сталої моди та підкреслюють креативність України, застосовуючи ці цінності у своїй роботі», — Олеся Залуська, голова програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».

Samokish

Samokish

Торгова виставка COTERIE вперше відкрилась у 1986 році і об’єднала найбільших талантів моди, щоб не тільки представити їх, але й активно створювати тенденції майбутнього дня, збираючи в одному місці бренди та баєрів з усього світу. До цього сезону ще ніколи не було представлено українського стенду на виставці.

«У 2020 році під час COVID я працювала в Informa Markets, і через пандемію компанія проводила звільнення, оскільки не було дозволено проводити особисті заходи. Через місяць я зробила доленосний крок, який назавжди змінив моє життя, я вирушила у свою першу подорож Україною в листопаді 2020 року, купивши квиток в один кінець до Києва. Неймовірно, але якби не цей крок, я б ніколи не відкрила для себе цю надзвичайно талановиту українську індустрію моди та не зустріла б усіх цих неймовірних людей, яких тепер вважаю рідними», — Дженіфер Сідарі, засновниця та керівник ANGELFORFASHION. 

ANGELFORFASHION

Цього сезону в Нью-Йорк повертається Chereshnivska, а новачками програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» стали Kulakovsky, POCHÉ, Samokish, TMosca та Valery Kovalska. Бренди представлять свою інтерпретацію жіночого та унісекс одягу, ювелірні вироби.

Valery Kovalska — бренд із відмінними рисами та унікальними дизайнерськими принтами, відданістю грі з архітектурою смокінгів, витонченими техніками та ручною роботою. 

Колекція прет-а-порте Valery Kovalska — це свято майстерності та «нео-кутюр». Екстравагантна, але водночас жіноча, поєднує в собі контрастні ідеї вишуканого дизайну від кутюр, сучасної зручності носіння та сміливого сяяння. Відмінною рисою колекції є унікальні дизайнерські принти, плісе та ручна робота. 

Chereshnivska — для поціновувачей комфорту та речей зі змістом. Кожна колекція натхненна сильною основною ідеєю, але все ще відкрита для інтерпретацій. Натхненням для колекції є українські скульптори, які живуть і працюють у рідному місті бренду — Львові. Зображення в колекції — це поєднання м’яких анатомічних ліній скульптури, бруківки та заплутаних ліній міста. Це все про різноманіття та унікальність Львова. Також цього року Chereshnivska показує найкращі колекції basics та upcycle. Базується на сорочках з принтом і джинсах, сорочках і жакетах, а також капсулі вінтажних парашутів 1980-х років. 

Kulakovsky — бренд шкіряного одягу ручної роботи, створений Артуром Кулаковським, який удосконалював свою майстерність і культивував свій унікальний стиль протягом 10 років. 

У цьому сезоні Kulakovsky представить бестселлери та нові моделі, зокрема яскраво-червону вкорочену байкерську куртку з гладкої шкіри, оверсайз-бомбер із кишенями, штучно зістареним природними танінами — ідеальний варіант як для жінок, так і для чоловіків. 

POCHÉ JEWELRY створені, щоб привертати увагу та спонукати до роздумів. Кожна деталь усвідомлено підкреслює стиль, індивідуальність та настрій своїх власників за допомогою грайливих комбінацій кольорів і форм. 

Колекція Playground була створена, щоб зануритися у спогади дитинства, коли всі предмети навколо нас були різнокольоровими та сповненими варіацій для гри. Колекція народилася зі спільного бажання створювати такі ж грайливі прикраси, як і прет-а-порте, які зберігають той самий рівень майстерності та вишуканої уваги до деталей. Playground — це неймовірна робота з яскравими кольорами та змішуванням різних матеріалів, щоб створити щось унікальне та особливе. 

Прикраси Samokish — це кропітка робота дизайнера Катерини Басовської і команди спеціалістів. Кожен ювелірний виріб розроблений в декілька етапів — від ескізів на папері до точної копії макета. І лише тоді зроблено вручну. 

Нова колекція «Мрії» — про сонце та тепло, яких зараз так не вистачає нашій країні. З вірою у світле майбутнє бренд транслює свою любов до прекрасного через яскраві кольори та золоті елементи, якими насичена вся колекція, а також продовжує улюблену тему з асиметрією і сережками-трансформерами, відтворює улюблені квіти-брошки в новій яскравій кольоровій гамі. 

TMosca спеціалізується на використанні матеріалів найвищої якості, таких як бавовна, вовна та мохер, пропонуючи художній дотик до трикотажу та повсякденних виробів. Ідея колекції відображає легкий рух авантюрної леді. Вона летить по життю, піднесена вітром і власною легкістю. Є знакові сукні та костюми, але вдосконалені пір’ям.


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали