Українські модні бренди KSENIASCHNAIDER, PASKAL і FROLOV представили колекції FW23-24 на London Fashion Week 21 лютого 2023 року в рамках Ukrainian Fashion Week International Season FW23-24.
«Попри сирени повітряної тривоги та ракетні обстріли, українські дизайнери продовжують творити, а Ukrainian Fashion Week продовжує підтримувати українські fashion-бренди у другому міжнародному сезоні, який є частиною глобальної ініціативи Support Ukrainian Fashion, започаткованої нами для допомоги українській fashion-індустрії після початку повномасштабної російської війни», — говорить Ірина Данилевська, CEO та співзасновниця Ukrainian Fashion Week.
Показ українських дизайнерів відбувся завдяки підтримці програми USAID «Конкурентоспроможна економіка в Україні».
KSENIASCHNAIDER
Нова колекція — це потужний символ винахідливості та стійкості.
Колекція KSENIASCHNAIDER FW2023 була розроблена під час війни та виготовлена під сирени повітряної тривоги в Україні.
Колекція, натхнена втечею дизайнера у світ, повний радості, відрізняється яскравими кольорами та грайливим дизайном. Попри складні обставини, в яких створювалася колекція, KSENIASCHNAIDER вдалося передати в ній емоції надії та позитиву.
Особливо помітна частина колекції була зроблена з вінтажних краваток. Це щемливий символ, адже чоловікам в Україні більше не потрібні краватки — вони носять військову форму.
Колекція побудована на принципах сталого розвитку. На додаток до перероблених краваток бренд використав екологічно чисті матеріали для усієї колекції, гарантуючи, що кожна річ така ж екологічна, як і красива.
PASKAL
Вперше за три роки український бренд PASKAL повертається на подіум та представляє колекцію Out of the Cocoon.
Один помах крил метелика може все змінити… Лейтмотив колекції Out of the Cocoon — метелик — з’являється на об’ємних топах, мінісукнях і спідницях. Шовкові комбінації, прикрашені метеликами зі склоподібної органзи, — домінантний елемент колекції та грайливих силуетів PASKAL. Інші моделі — скульптурні, своєрідні артоб’єкти з технокрепу та атласу, вирізаного у фірмовій техніці бренду «лазеркат».
Джулі Паскаль досліджує чесність і сексуальність, керуючись зрілим, чуттєвим підходом. Краса видається прямолінійною, вільною від ілюзій та водночас замріяною. Глибокі вирізи вкриті метеликами, їхня прозорість схильна розкривати жіноче тіло та дух в дизайнах PASKAL.
FROLOV
У новій колекції «Пісня за піснею» FROLOV звертається до своїх архівів та спогадів.
Бренд FROLOV був створений рівно десять років тому. Під час роботи над першою студентською колекцією Іван Фролов надихався феноменом травесті та трансгендерності. Десять років досліджень та технологічних вдосконалень, рефлексії про актуальні події в Україні і важливість української культурної спадщини Фролов вклав у нову колекцію «Пісня за піснею», яка буквально створювалась у супроводі української ліричної пісні.
В колекцію увійшли архівні та знакові образи FROLOV: трикотажні светри, вишиті вручну, з написом «Покохала я до болю», сукні-корсети, оздоблені кристалами Swarovski, та вишиті серця — впізнаваний символ бренду.
У фіналі дизайнери Ксенія Шнайдер, Джулі Паскаль та Іван Фролов вийшли, об’єднані українським прапором із логотипом UNITED24. UNITED24 — це офіційна фандрайзингова платформа України. Її мета — об’єднати людей у всьому світі у прагненні підтримати Україну.