В Україні пройшов New Generation of Fashion 2021: все, що про нього потрібно знати

Представляємо fashion-шоу брендів, які презентували колекції на платформі New Names

В Україні відбувся New Generation of Fashion — унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів, який має комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства та показу колекцій учасників. New Generation of Fashion 2021 відбувся за підтримки Українського культурного фонду.

Заключною частиною проєкту стали покази колекцій учасників на платформах New Names і Fresh Fashion під час Ukrainian Fashion Week noseason sept 2021.

God Naked — бренд одягу, який об’єднує у своїх речах елегантність і брутальність. Творці проєкту, переможці Всеукраїнського конкурсу молодих дизайнерів «ПОГЛЯД у майбутнє» 2020 року Єлизавета Кирилова та Владислав Дзівідзінський, представили колекцію TRIPLICITY. Головна її тема — пізнання людини та навколишнього світу через три складові: природа, соціум та індустрія. Дизайнери розглядають людину крізь призму «природності», «соціальності» та «технічного прогресу».

У новій колекції дизайнери продовжили дотримуватися заданого стилю — лаконічність і мінімалізм у формах, монохромна гама, поєднання легких і важких матеріалів, а також наповнення змістом кожної деталі в образі.

Дизайнерка sustainable-бренду Sheezen продовжує досліджувати тему human impact. Джерелом натхнення колекції SS22 став проєкт Бенджаміна Ґранта Daily Overview, в якому представлені супутникові та аерознімки, що демонструють, як діяльність людини формує ландшафт планети. Зокрема, фото уранового рудника в Арліті, республіка Нігер, де щороку видобувають понад 3400 тонн уранової руди для ядерної енергетики та військової промисловості. Природні ландшафти переосмислюються в асиметричних силуетах колекції та в принтах. До колекції увійшли сукні з драпіруванням, кроп-топи та штани, доповнені топографічними візерунками. Колірна гама сезону — натуральні відтінки: пісочний, зелений, гірчичний і синій. Усі вироби пошиті з тенселю, інноваційного матеріалу з евкаліптового волокна, та зі 100% органічної бавовни, сертифікованої за міжнародним стандартом GOTS. Для обробки використано залишки матеріалів минулих колекцій.

Yuliya Psaryova ­— бренд про самобутність та сміливість. Це одяг для цілеспрямованих людей, які мають власне бачення світу та особистий впізнаваний стиль. Провідною темою нової колекції є відчуття наповненості. Цей стан дизайнерка асоціює з весною, коли людина наповнюється, квітне, росте і ділиться цим. Натхненням колекції стали улюблені статуї храмів Камбоджі та Балі, атмосфера стародавньої культури, ніби поглинута невпинною силою дикої природи. Мінімалізм, арт, принти, написані вручну, об’ємні форми, нові конструктивні рішення і текстура плетіння в унікальній ручній техніці гачкування на вилці — характерні риси колекції. Дизайнерка залучила макетний метод моделювання, коли тканина є співтворцем і задає пластику та нові конструктивні рішення. Експерименти з пластикою форми та багатошаровістю у вигляді проростаючої трави підкріплюють заклик дизайнерки: «Будь весною!»


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Олексій Гнатковський з родиною в ексклюзивній зйомці колекції...


Оспівування краси жіночого тіла в творчості Ненсі Дожаки


Читайте також
Популярні матеріали