У США відбувся івент i am u are, присвячений українській креативній економіці

Важливий для України захід

У Нью-Йорку відбувся івент i am u are про креативну економіку України, який зібрав близько 2000 відвідувачів і представив понад 100 українських брендів та компаній. Подія відбулась 23-26 березня у Skylight at Essex Crossing, розташованому в центрі Нижнього Іст-Сайду, другою локацією проведення заходу став Український музей у Нью-Йорку. 

i am u are

У рамках проєкту відбулися: вечір-прев’ю заходу, де до гостей з промовою звернулися президент України Володимир Зеленський та Михайло Федоров, ярмарок, виставка, презентації стартапів і благодійний аукціон. 

i am u are

Лотом аукціону стала унікальна ваза бренду YAKUSH з колекції «Венера», що була створена спеціально для івенту в єдиному екземплярі та надана благодійним фондом Future for Ukraine, заснованим українськими жінками, які через війну були змушені покинути свої домівки. Витвір було продано за  $5000, зібрані кошти передадуть проєкту GIDNA, що надає професійну, анонімну та безплатну підтримку українським жінкам, які зазнали сексуального насильства з боку військових країни агресора. 

На виставці в рамках проєкту вперше в історії за межами країни було представлено антропоморфну трипільську статуетку з музейного фонду України. Фігурка Трипільської Венери створена у вигляді вагітної жінки, її вік сягає майже 6000 років. 

i am u are

«Це єдина трипільська статуетка з музейного фонду України, що може виголосити звук», — стверджує креативний керівник проєкту та куратор відділу етнології Надія Шаповал.

Учасниками i am u are стали: IENKI IENKI, BETTER, Anton Belinskiy, KSENIASCHNAIDER, PASKAL, Masha Popova, Anna October, JUL, BEVZA, Nomis Jewelry, LUTIKI, GUNIA project, TRIP:TYCH, Guzema Fine Jewelry, а також технологічні проєкти Esper Bionics, DRESSX, Obimy, Ajax Systems, Reface, InTempo та інші.

Серед гостей були помічені: Ліана Сатенштайн, Аліна Байкова, сестри Постернак, Саша Маслов, Дар’я Шаповалова, Наталія Моденова, Ольга Кудиненко, Брук Вол та інші.

Проєкт презентував американській спільноті Україну та її креативну економіку, став платформою для нетворкінгу бізнесів, що пропагує українські бренди в усьому світі. Так, до прикладу, бренд Hutsul Authentica з Гуцульщини завдяки i am u are, потрапив на сторінки американського Vogue.

i am u are був би неможливим без підтримки партнерів заходу WePlay Esports, Razom for Ukraine, Nova Ukraine, WeCare Fund by Vbet, SOLO for Diamonds, donut.

Організатори вже анонсують проведення наступного заходу з серії i am u are у Лос-Анджелесі цього літа, а також запуск маркетплейсу: 

«Так, ми вже готуємося і збираємось запустити маркетплейс, на якому можна буде замовити товари онлайн від усіх брендів, представлених на i am u are. Ми плануємо продовжувати просувати український бізнес і мріємо стати глобальною платформою, яка представлятиме Україну світові як молоду, талановиту та прогресивну державу», — розповідають засновники. 

Реклама

Популярні матеріали

Як Амстердам відчуває травму війни у фільмі «Окуповане місто»:...


Сади часу та пробудження моди: все, що відомо про Met Gala 2024...


Даміано Давід розкриває секрети італійського dolce vita в...


Читайте також
Популярні матеріали