Креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія обожнює епатувати публіку незвичайними речами. Раніше бренд презентував сумку-тоут із вбудованою рукавичкою Glove Large Tote Bag, блакитні чоловічі балетки з бантиком спереду, сумку, схожу на звичайний пакет з магазина, «поношені» кросівки, які виглядають так, ніби їх носили протягом дуже довгого часу і в абсолютно різних умовах, і не тільки.
Черговою новинкою, яку бренд презентував днями й про яку говорять усі у Мережі, стала спідниця у вигляді махрового рушника, обмотаного на поясі, яка увійшла до колекції весна-2024. Від звичайного банного рушника витвір відрізняють лише логотип Balenciaga, наявність ремінця і двох ґудзиків (на рушниках вони б теж не завадили, погодьтесь) і, звичайно ж, вартість — 925 доларів.
На чергову безглузду, як її назвали у Мережі, новинку від Balenciaga відреагували не тільки користувачі, а й шведська компанія IKEA. Так, маркетингова команда бренду презентувала рушник Vinarn, зробивши дотепне відсилання до нової спідниці від Гвасалія.
«Представляємо нову спідницю Vinarn Towel Skirt. Необхідна модна річ сезону весна-2024», — жартома представили рушник в IKEA.
«Спідницю-рушник» від IKEA можна придбати за 17 доларів.