adidas Originals та український креативний дует Ксенії та Антона Шнайдер представляють другу спільну колекцію, де продовжують втілення ідеї «дизайн без дизайну» на культових силуетах adidas.
Обличчями кампанії в Україні стали Jerry Heil — українська співачка, хітмейкерка, авторка пісень, співзасновниця лейблу Nova Music — і Дарія Білодід, чемпіонка світу та Європи з дзюдо.
«Ця колаборація — можливість поєднати власну естетику і відчуття спільно зі світовим брендом, щоб створити щось нове й особливе», — ділиться Ксенія Шнайдер.
Минулого року в першій спільній колекції були представлені кросівки Superstar із написом українською «Суперзірка» в білому та м`ятному кольорах. Цього року до нової колекції увійшла оновлена «Суперзірка» в чорному кольорі з контрастними зовнішніми швами.
Бренди розширили асортимент, додавши до деніму в`язаний кардиган, сукні, футболку з принтом коробки в розгорнутому вигляді та футбольну джерсі. Особливої уваги заслуговує сукня, створена у синьо-жовтих кольорах.
Кожна річ з нової колекції має зелений цінник, який ховається у несподіваних місцях. Маленька неонова наклейка кидає виклик модним нормам, цінностям одягу та здебільшого грається з людьми, які намагаються її зняти.
«Пам`ятаю, як ретельно команда дизайнерів adidas разом з Антоном обирали місце для кожної наліпки на одязі та взутті, щоб вони виглядали максимально "випадково"», — згадує Ксенія Шнайдер.
Також легендарні кросівки Samba отримали нове життя у фірмовому виконанні від KSENIASCHNAIDER. Вони виготовлені з в`язаного трикотажу і нагадують культовий Patchwork Cardigan від українського бренду.
«Я давно відмовилася від використання виробів зі шкіри, тому враження від зйомки були особливо приємними через особисті переконання та цінності. Круто творити з людьми, що рухають світ моди в напрямі апсайклінгу!» — ділиться враженнями Jerry Heil.
Дарія Білодід вже вдруге стала обличчям колаборації adidas Originals та KSENIASCHNAIDER. Чемпіонка світу зазначає: ця співпраця не лише про моду та стиль, але і про спільне втілення ідей та цінностей через одяг:
«Відчуваю себе частиною чогось більшого, ніж просто зйомки. Я отримала незабутні враження від роботи з такою талановитою та креативною командою», — розповідає Дарія.
Нова колекція adidas Originals x KSENIASCHNAIDER доступна з 2 травня на adidas.ua та у вибраних магазинах бренду.
Про KSENIASCHNAIDER
KSENAISCHNAIDER — незалежний sustainable-бренд, заснований Ксенією та Антоном Шнайдерами у Києві 2011 року. Головними особливостями бренду є sustainable, перероблений денім, patchwork та концептуальний дизайн. У кожній новій колекції бренд кидає виклик усталеним нормам, щоб сміливо проєктувати нове бачення майбутнього.
Світове визнання бренд отримав у 2016 році завдяки demi-denims — унікальному силуету джинсів, що поєднує форму кюлотів та скінні. У джинсах бренду з’являлися на публіці такі світові зірки, як Белла Хадід, Селін Діон та інші, а у 2017 році платформа LYST назвала demi-denims одним з найбільших світових трендів. Наразі demi-denims та asymmetrical jeans є найпопулярнішими моделями з denim-лінійки бренду.
Про adidas Originals
Натхнений багатою спортивною спадщиною adidas — одного з провідних світових спортивних брендів, глобального дизайнера та розробника спортивного взуття та одягу, adidas Originals заснований у 2001 році. Маючи у своїй основі архів adidas, adidas Originals продовжує розвивати спадщину бренду завдяки своїй прихильності до інновацій та здатності фільтрувати творчість і сміливість, які проявляються на кортах і спортивних аренах, через призму сучасної молодіжної культури. Відзначений знаковим логотипом «Трилисник», який уперше був використаний в 1972 році, і підтримуваний тими, хто продовжує формувати й визначати креативну культуру, adidas Originals продовжує лідирувати як новаторський бренд спортивного одягу для вулиці.