Мері-Кейт та Ешлі Олсен — ікони моди, підприємниці та акторки, яких усі ми пам`ятаємо дітьми в романтичних комедіях 90-х. Однак вони також відомі як засновниці та дизайнерки успішного модного бренду The Row, який став втіленням елегантності, класики та «тихої розкоші» поза часом та трендами. В день народження талановитих сестер згадуємо історію їхнього бренду, який порівнюють з Celine часів Фібі Файло.
Преміальний американський бренд одягу, взуття та аксесуарів The Row був заснований сестрами Мері-Кейт Олсен і Ешлі Олсен у вересні 2006 року. До цього сестри мали успішну кар`єру в шоубізнесі та власну колекцію для дівчат-підлітків, яку можна було купити в американському гіпермаркеті Wallmart, проте вони вирішили розширити свої творчі можливості й створити власний модний бренд.
«Чесно кажучи, я не знаю, наскільки ми усвідомлювали те, що робили. Ми тоді тільки переїхали до Нью-Йорка. Нам було по 18 років, і я думаю, ми хотіли використати цей час, щоб відпочити від того, чим ми займалися раніше, досліджувати те, що нас цікавило», — згадувала Ешлі в інтерв`ю британському виданню i-D.
Історія The Row, названого на честь вулиці Севіл Роу (Savile Row) в Лондоні, де розташовані найкращі ательє з пошиття чоловічих костюмів, розпочалась з бажання сестер створити просту білу футболку: простого крою, з якісної тканини та без зайвих деталей. Акцент на чистих лініях, простоті та бездоганній якості залишився провідним в ДНК бренду й надалі — саме це приваблювало модних експертів та знаменитостей, що втомилися від «гучної» моди.
Втім, успіх бренду не був миттєвим. Доки модні критики вважали бренд всього лише черговим видом заробітку акторок, вони продовжували робити свою справу і лише у 2010-му презентували свої вироби на Тижні моди в Нью-Йорку.
Після цього ще упродовж декількох сезонів сестри представляли колекції винятково на закритих презентаціях у власному шоурумі, аргументуючи це тим, що ще один Тиждень моди вони не переживуть. Втім, «тиха розкіш» сестер Олсен справила своє враження і без гучних презентацій. У 2012-му Рада модних дизайнерів Америки назвала Олсен найкращими жіночими дизайнерками. Згодом бренд розширився, почавши випускати окрім одягу взуття, лінію аксесуарів, включаючи сумки й окуляри, а також чоловічий та дитячий одяг.
Сестри Олсен визначають свій бренд як «мінімалістичний люкс» — він зосереджується на створенні вишуканого, але стриманого одягу з використанням найкращих матеріалів і високої майстерності. Кожна колекція вражає простотою форм та деталей, часто має нейтральну палітру кольорів і довершений крій, що робить The Row одним із головних брендів на ринку, що пропонує речі у надзвичайно популярному зараз стилі «тихої розкоші». Одяг та аксесуари від The Row носять багато знаменитостей, включаючи Мішель Обаму, Дженніфер Еністон, Кейт Бланшетт та інших.
Нещодавно The Row презентував нову колекцію Resort 2024 — як і попередні колекції бренду, вона заснована на простоті, яку сестри Олсен сприймають як вищу розкіш. І варто зазначити, що надзвичайна популярність бренду, що пережив і фінансові кризи, й інші негаразди, доводить, що мінімалізм працює. Так само як і феномен сестер Олсен, які продемонстрували свій талант і бачення у світі моди, створивши успішний бренд, який неабияк впливає на сучасну модну індустрію.