Нова колекція the COAT by Katya Silchenko — це подорож між часом у майбутнє, де все, що мало статися, вже сталося. Тому і сам кампейн про постапокаліптичну реальність, в якому жінка — не жертва обставин, а героїня, що адаптується та виживає, і робить це красиво, з відчуттям власної гідності та стилем. Ці образи як броня і як мистецтво одночасно.
«Для мене це щось між Дюною і "Русалонькою" Уривського, яка збирається на Burning Man», — посміхаючись говорить креативна директорка Катя Сільченко.
Насправді кожна подорож дизайнера — це маленька експедиція, що збирає культурні коди різних країн… Так, фестивалі Тулуму відобразились у напівпрозорих сукнях, об’ємних формах і контрастних мінімалістичних топах. А подорож до Японії дала поштовх до створення шкіряного кафтана плісе з деталлю на спині, що нагадує традиційний пояс обі; ця форма прочитується і в сумці з колекції.
Але лейтмотивом колекції стала естетика русалок з української міфології. Малюнки на тканинах як відбитки природи та сумки, схожі на рибальські тенета. А сукні з принтованої сітки переходять у взуття з такої самої тканини, наче хвости.
Для Каті Сільченко взуття — це окрема любов і фундамент будь-якого образу. Тож не випадково воно стало ключовим елементом колекції, що об’єднує еклектичну естетику й довершує кожен образ.
Кольори та принти — це відлуння природи: обпалені сонцем піски дюн, рожеві солоні озера Херсонщини, каміння з малюнками часу, візерунки морського дна, сухі квіти й молоді бутони, пекуче сонце в останні секунди перед зануренням в океан.
Поєднання фемінних форм, мʼякої шкіри, напівпрозорих силуетів з японської матової сітки та акценти на стегнах зустрічаються з об’ємними конструкціями штанів карго, тренчу та куртки з котону, що відіграють роль кокона.
В колекції переплітаються культури, зустрічаються футуризм і природа. А ДНК бренду the COAT розкривається з новими сенсами. Але поміж тим кожна річ є зручною та утилітарною, вдячною до стилізацій та актуальною поза часом.