Теорія хаосу: український бренд Zhilyova презентує нову колекцію

Перший кампейн бренду, відзнятий під час війни в Україні

Цієї весни український бренд спідньої білизни Zhilyova презентує не тільки нову колекцію, а і масштабний відео- та фотокампейн, зйомку якого команді вдалося реалізувати вперше під час війни в Україні. Колекція отримала назву Chaos Theory і присвячена, власне, теорії хаосу та ефекту метелика. Ця всесвітньо відома теорія доводить, що навіть незначний рух, як-от помах крил метелика, здатен спричинити великий вплив. Тут легко проводиться паралель між внутрішніми і зовнішніми змінами, що їх переживає сьогодні кожна жінка. 

Chaos Theory є відображенням сучасної жінки, яка вкотре доводить свою силу, мужність та волелюбність. 

«Колекція Chaos Theory вшановує жінок, які радо приборкують хаос, незалежно від того, чи це про пошук балансу між роботою та родиною, гонитву за власними мріями або ж про надання собі ради в злетах і падіннях повсякденного життя», — ділиться Валерія Жильйова, засновниця бренду.

Ключовий чорний колір колекції доповнюють яскравий електрик, ніжні рожевий та блакитний, глибокий шоколадний та інші відтінки. Впізнаваний елемент колекції — вишитий метелик, зображення якого ми бачимо на бра, панчохах та інших елементах. До колекції також увійшли як класичні сети спідньої білизни, так і мереживний халат, прозорі сукня і боді та аксесуари. 

Колекція вже доступна на сайті та в шоурумі бренду за адресою: м. Київ, вул. Кропивницького, 4. 


Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай з кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Old money — естетика, яка ніколи не вийде з моди: складаємо образи...


Читайте також
Популярні матеріали