У рамках 75-го Каннського кінофестивалю, який цьогоріч присвячений підтримці України, відбудеться pop-up store українських дизайнерів. Захід, організований концепт-стором PERSONALITY за підтримки франко-української асоціації «Ідеї без кордонів», пройде в саду готелю Hôtel Le Jardin Croisette. Із 21 до 23 травня (12:00-19:00) відвідувачі матимуть змогу ознайомитися ближче з 16 українськими модними брендами:
•T|G BOTANICAL
•theCOAT by Katya Silchenko
•FROLOV
•GASANOVA
•MARSALA
•Malva Florea
•HUKH
•L.A.B. by Ternovskaya
•Nataliya Novitska
•the body wear
•GUDU
•La Mare
•C.ICON
•LONA PRIST
•02.02.
•GUZEMA
«Коли розпочалася війна, багато українських дизайнерів потребували підтримки. У деяких із них унаслідок війни були розбомблені чи призупинені виробництва, що позбавило їх можливості працювати і розвиватися далі. Ми подумали, що в такий час, час проведення Каннського кінофестивалю, коли на Лазурному березі в одному місці збираються найвидатніші особистості, було б добре ще раз нагадати світові про Україну. Нагадати про українську моду та дизайнерів, талановитих творців, яким сьогодні потрібна особлива увага та підтримка», — розповіла в ексклюзивному коментарі ELLE.UA Міла Магдій, власниця концепт-стору PERSONALITY.
Нагадаємо, ювілейний міжнародний Каннський кінофестиваль стартував 17 травня і триватиме до 28 травня. Під час церемонії відкриття до членів журі та гостей звернувся президент України Володимир Зеленський, якому зала аплодувала стоячи. На знак підтримки нашої країни на фестивалі буде представлена програма «Україна у фокусі». Упродовж 10 днів Європа матиме змогу побачити декілька українських фільмів, зокрема «Бачення метелика», «Памфір», «Маріуполіс 2» та «Залізну сотню».