Стильні речі, що рятують життя: проєкт «Ми однієї крові» став учасником Ukrainian Fashion Week

Один із способів маніфестації цінностей

Цієї осені Ukrainian Fashion Week вперше від початку повномасштабного вторгнення пройшов у Києві. І проєкт ПУМБ «Ми однієї крові» став його учасником  з 2 по 3 вересня в Мистецькому Арсеналі. Одяг, що був створений за ініціативи ПУМБ спільно з агенцією Adsapience, вкотре засвідчив, що стиль — це не лише питання крою, фактур чи кольорів, це сенси, якими ми його наділяємо.

Тож на безбар’єрному корнері «Ми однієї крові» 2 вересня відбулася презентація «Не просто речі» від банку ПУМБ: одяг, що рятує життя. Спікеркою стала маркетинг-директорка ПУМБ Ксенія Сікорська.

Проєкт «Ми однієї крові» представив лімітований дроп колекції «Жадан & Нєшева». Цей одяг є поєднанням щемких рядків поета та сенсових візуалізацій художниці. Цього разу дизайн виконано в трендових кольорах осінь-зима — 2024.






На події гості могли ознайомитися з місією кожної речі. Адже 50% від вартості кожного замовлення ПУМБ перераховує громадським організаціям «Госпітальєри», «ДонорUA» та «Агенти крові» на порятунок життя українців.


Вперше на UFW 2024 проєкт «Ми однієї крові» представив дроп сорочок із рослинами-ендеміками України (унікальні рослини, які зустрічаються тільки на обмежених територіях). Головними символами стали гвоздика бузька, роговик Біберштейна, волошка білоперлинна, вишня Клокова. Кожна колекція проєкту — це поєднання зусиль талановитих людей та брендів, тож і цього разу над сорочками працювали фольклористка Ярина Сізик, ілюстраторка Марія Озірна (Maria Oz) та кандидат біологічних наук Алла Гнатюк, які поєднали свої зусилля, щоб створити ексклюзивні речі, виконані технологіями вибійка та вишивка. Вони торкаються коріння наших традицій,  того, що ніколи не вийде з моди.






«З першого дня війни одяг став для українців важливим елементом ідентичності. З`явилася особлива субкультура патріотичного мерчу, яка допомагала та допомагає доносити сенси, особливо для зовнішньої аудиторії. Коли ми розпочинали цей проєкт, навіть не уявляли, наскільки це складно. Адже нам постійно доводиться балансувати між двома напрямками: тренди й правила фешн-індустрії з одного боку, а з іншого — соціальний вплив, який стоїть за цією ініціативою. Кожна річ проєкту — це спосіб маніфестації цінностей та свідомий меседж того, хто її обирає», — розповідає директорка з маркетингу банку ПУМБ Ксенія Сікорська.

Вибір речей «Ми однієї крові» — не лише стильне поповнення гардероба, а й потужна підтримка українського.

Дізнатися більше про проєкт можна за посиланням


Реклама

Популярні матеріали

Наповнити сенсом: чому парфумерні рефіли — абсолютний must have...


Гід головними трендами взуття сезону осінь-зима 2024/25


Девід та Харпер Бекхеми — найстильніший дует батька й доньки на...


Читайте також
Популярні матеріали