Останні кілька років взуття UGG вийшло з категорії повсякденного комфорту і знову повернуло собі статус найтрендовіших і найбажаніших пар сезону осінь-зима. Так, агги на платформі стрімко увірвалися в гардероби найстильніших дівчат світу і відкрили нову модну главу бренду: TAZZ, Classic Ultra Mini Platform, Funkette, Neumel Weather Hybrid стали безперечними бестселерами, які не втрачають актуальності досі. Сьогодні бренд, який асоціюється з затишком та сміливими стилістичними рішеннями, продовжує перевтілюватись, дивуючи новими моделями та підходами.
UGG почав свій шлях у Північній Каліфорнії понад 40 років тому і відтоді не припиняє транслювати комфорт. Останні роки стали трансформаційними для бренду: він розширив стильові можливості, створив нові гібриди та активізував соціальну позицію. UGG перейшов на перероблені матеріали та взяв участь у соціальних проєктах, продовжуючи створювати культові стилі та унікальні силуети.
Комфорт і тактильність, з якими асоціюється бренд, викристалізувалися у фразу «На дотик схожий на UGG», яку розуміють у будь-якій точці планети: це щось тепле й неймовірно приємне, як обійми з найліпшим другом.
Цього сезону бренд представив нову колекцію «New Heights» — «Нові Висоти», яка розширює межі класичних моделей, створюючи сміливі гібриди, що вже завоювали популярність серед світових знаменитостей. Рекламна кампанія була знята в Сеулі, динамічному мегаполісі з атмосферою, схожою на ритми в стилі UGG.
UGG підкорює модний ринок в Україні: цього сезону відбулося відкриття першого флагманського магазину в ТРЦ River Mall у Києві. Захід відвідали друзі бренду, які оцінили новинки та насолодилися атмосферою простору, що передає філософію бренду — тепло, стиль і затишок.
Цей новий етап розвитку UGG підтверджує: бренд не лише про комфорт, а й про сміливість, інновації та прагнення до нових висот.