Днями в ЦУМі пройшла презентація нової колекції бренду IVA NEROLLI. Лінійка Attraction присвячена пробудженню емоцій, сильних романтичних почуттів і нестримного бажання кохати. Дизайнерка змогла реалізувати задум завдяки міксу чорного, бордового та блакитного кольорів.
Нова колекція поєднала оголеність та напівпрозорість, що відображається в легких шифонових блузах, елегантних твідових корсетах і мініспідницях. Лінійка Attraction також відтворила симбіоз класики й позачасового дизайну, який втілився у чорних стриманих жакетах та мідіспідницях, лаконічному тренчі та пальті. Яскравий та сміливий характер образів колекції підкреслили шкіряні вироби бренду — косухи.
Натхненням для колекції стало бажання дизайнерки відчувати себе щасливою й бути собою, а ще відчувати емоцію, яка підносить і дає життєву силу йти вперед і творити, — любов.
Ми зустрілись з Івою Нероллі та розпитали в неї про створення лінійки, вплив повномасштабної війни на бренд та принципи, яких вона дотримується, щоб не вигорати.
Яким матеріалам і тканинам ви віддали перевагу в новій колекції?
Робота зі шкірою була серйозним кроком у підготовці, це абсолютно інші технічні процеси. Я поєднала звичну Iva Nerolli з її легкістю, повітряністю й сексуальністю з новою Iva Nerolli — сміливою, часом легковажною й палкою. Тому в колекції ATTRACTION присутні два, здавалося б, несумісні матеріали — шкіра та органза.
Що допомагає вам прогнозувати успішність нової колекції?
Постійний аналіз ринку та спостереження. Існують загальні тенденції, на які спираються дизайнери: кольори, форми, мікротренди. Тут найголовніше — не втратити себе, ДНК бренду.
Скільки часу займає створення кожної колекції — від задуму до його втілення?
Колекція ATTRACTION розроблялася впродовж 6 місяців — з урахуванням доставлення тканин та подвійного виробництва. Усі комунікації та примірки відбувалися в онлайн-режимі, і це вдвічі ускладнювало коригування виробів.
Як повномасштабне вторгнення вплинуло на бренд?
Перед повномасштабною війною ми підготували колекцію для співпраці з європейськими платформами. Це допомогло нам відтягнути час і зібратися з думками. Спочатку ми нічого нового не виготовляли — тільки через рік розпочали активну роботу. Сьогодні бачимо, що це було правильне рішення. Бренд потребував часу, щоб завоювати нову авдиторію. Зараз наші клієнтки молодші — це відобразилося і в останній колекції.
Яка ваша найулюбленіша річ з нової колекції?
Безсумнівно, це куртка-косуха, вона яскраво відображає настрій всієї колекції.
Яких принципів ви дотримуєтесь, щоб не вигорати?
Я свідомо ставлю все на паузу, приділяю час собі та своїм бажанням. Люблю себе.
Ви зараз закохані?
Уперше за багато років можу сказати, що так — я закохана! Без масок і соціальних ярликів. Ці почуття дуже вразливі й потребують тиші, тому я ще не готова відкрито говорити про них. Можу сказати одне: це велика робота над собою.
Філософією бренду IVA NEROLLI є поєднання жіночої елегантності та глибини з нотками естетичної сексуальності. Бренд руйнує стереотипи та показує, що насправді означає бути жінкою в сучасному світі. Ви можете замовити виїзну примірку або завітати в корнер у ЦУМі.