Сила мистецтва: бренд AISENBERG презентував колаборацію з художницею Юлією Пекер-Моховиковою

Натхнення

Fashion-індустрія — це завжди про мистецтво, самовираження та свободу творчих думок. Але коли самобутній одяг доповнюють унікальні елементи, він перетворюється на справжній артоб`єкт. Така трансформація сталась із денімом одеського бренду AISENBERG, що перетворився на полотно для талановитої художниці Юлії Пекер-Моховикової.

«Моя творчість наразі — пошук. Денім для мене — це те, що я завжди можу вдягти або порізати й розмалювати. А моє серце зараз б’ється в унісон із серцем кожного українця. Моя Україна — світло, і воно переможе темряву», — каже художниця.

Денім — це не про буденність, як може здаватися на перший погляд. Він завжди різний та самобутній. Ще з часів його появи він виражав дух свободи та боротьби, новаторства та змін у житті. Серце, зображене Юлією та запринтоване на джинсах AISENBERG, транслює сильні емоції, які наразі відгукуються українському народу. 

Одяг, що пошепки промовляє про наболіле, унікальний артпроєкт — ця колаборація має на меті донести, що речі — це про індивідуальність, це про мистецтво. Іноді варто просто довершити звичне, щоб зробити його винятковим.


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали