Колекції Pandora вже давно несуть свій особливий меседж. Нова концепція прикрас Pandora ME — про те, щоб залишатися собою і не боятися експериментів. Це про руйнування стереотипів та повну свободу самовираження. Слоган «Для кожної історії, для кожного мене» акцентує на особливості кожної особистості. А поєднання срібла і покриття 14k золотом, цирконію та перлин, мініатюрних елементів і ланок не просто доповнює, а розповідає унікальну історію свого власника.
У відео, присвяченому кампейну, основним є прагнення відобразити унікальність кожного героя через його формат взаємодії зі світом. А також донести основний меседж через призму діяльності героїв — мистецтво, хореографію, стиль та блогінг. Героями кампанії стали Дмитро Жук, Ігор Донскіх, Соня Морозюк та Дарія Майорова.
«Я хочу бути чесним у своєму спілкуванні зі світом. Є спосіб сказати, коли складно словами. Спосіб, котрий підійде для кожної історії. Для кожного мене».
Хореограф Дмитро Жук говорить тілом — рухом, поглядом, пластикою та відчуттям музики. Художниця Соня Морозюк — рухом пензлів, кольорами фарб, текстурою полотна. Стиліст Ігор Донскіх — відображенням внутрішнього через зовнішнє, аксесуарами, текстурами, поєднаннями. Інфлюенсерка Даша Майорова — можливістю поділитися, підтримати, покращити настрій.
Способи різні, проте у кожного свій, у кожного особливий, у кожного чесний. А ще, здається, це також головні претенденти на найочікуваніші подарунки 14 лютого. Замовляйте прикраси для своєї неповторної історії на e-pandora.ua.
Матеріал було створено командою Senate Agency
Креативний директор: Леско Сергій
Менеджерка проєкту: Горай Дарія
Креативний продюсер: Мандрик Андрій
Стиль: Леско Ната
Камера/монтаж: Пономаренко Данило
Музика: Демедюк Єгор
Гафер: Антюк Роман
Візаж: Самбур Анастасія