Самобутність не залежить від гендеру: бренд COVER презентував колекцію, присвячену прийняттю себе

Український бренд розширює позиціювання

COVER випустив дроп Flagman, присвячений підтримці людей, які перебувають на шляху до самоприйняття. Презентація колекції відбулася в межах нового маніфесту бренду — боротьби зі стереотипами, які лише обмежують самобутність людей. Відтепер у COVER закликають не зважати на суспільні деструктивні фрейми та кидати їм виклик, відважно транслюючи свою автентичність людям довкола. З новим маніфестом бренд випускатиме неокласичний одяг для жінок та чоловіків. 

CEO та креативна директорка COVER Анастасія Федорова зазначила, що стереотипи переслідують усіх людей. Це й надихнуло бренд створювати речі для всіх незалежно від гендеру. 

«Рожеве — для дівчат, блакитне — для хлопців. Кухня — для жінок, бізнес — для чоловіків. Стільки поганого довкола відбувається саме через заперечення вибору інших. У сучасному суспільстві ми маємо поважати індивідуальність кожного, а не намагатись влізти в рамки звичних традиційних шаблонів. Це надихнуло нас стати брендом для всіх. Ми ніколи не були суто про одяг, адже формуємо спільноту однодумців та хочемо допомогти їм пройти власний шлях», — поділилася  Анастасія.

Нова колекція вийшла під гаслом From Tradition to Transition. Вона уособлює злиття традицій та сучасності — відображає перехід від минулого до майбутнього зі збереженням власної сутності. 

Дроп сповнений українських давніх силуетів в неокласичній інтерпретації, які перегукуються зі східним мінімалізмом. Лінійка складається з блейзерів різної довжини, топів, штанів та сорочки. Колекція функціональна: усі її речі створені з однієї тканини. Вони доповнюють одна одну та комбінуються між собою.

Реклама

Популярні матеріали

Ідеальний круїзний гардероб у новій колекції PAPAYA


Accessory of the day: unlock the main secret of ageless beauty from...


14 манікюрів з морським настроєм на літо-2024


Читайте також
Популярні матеріали