Самобутність не залежить від гендеру: бренд COVER презентував колекцію, присвячену прийняттю себе

Український бренд розширює позиціювання

COVER випустив дроп Flagman, присвячений підтримці людей, які перебувають на шляху до самоприйняття. Презентація колекції відбулася в межах нового маніфесту бренду — боротьби зі стереотипами, які лише обмежують самобутність людей. Відтепер у COVER закликають не зважати на суспільні деструктивні фрейми та кидати їм виклик, відважно транслюючи свою автентичність людям довкола. З новим маніфестом бренд випускатиме неокласичний одяг для жінок та чоловіків. 

CEO та креативна директорка COVER Анастасія Федорова зазначила, що стереотипи переслідують усіх людей. Це й надихнуло бренд створювати речі для всіх незалежно від гендеру. 

«Рожеве — для дівчат, блакитне — для хлопців. Кухня — для жінок, бізнес — для чоловіків. Стільки поганого довкола відбувається саме через заперечення вибору інших. У сучасному суспільстві ми маємо поважати індивідуальність кожного, а не намагатись влізти в рамки звичних традиційних шаблонів. Це надихнуло нас стати брендом для всіх. Ми ніколи не були суто про одяг, адже формуємо спільноту однодумців та хочемо допомогти їм пройти власний шлях», — поділилася  Анастасія.

Нова колекція вийшла під гаслом From Tradition to Transition. Вона уособлює злиття традицій та сучасності — відображає перехід від минулого до майбутнього зі збереженням власної сутності. 

Дроп сповнений українських давніх силуетів в неокласичній інтерпретації, які перегукуються зі східним мінімалізмом. Лінійка складається з блейзерів різної довжини, топів, штанів та сорочки. Колекція функціональна: усі її речі створені з однієї тканини. Вони доповнюють одна одну та комбінуються між собою.

Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали