«Будь готовий до трансформації», – Ірина Джус про важливість новаторських рішень для fashion-індустрії

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує сьому історію Action: Sustainable Fashion – Dzhus

Невід’ємною частиною сталого розвитку модної індустрії є етичне ставлення до тварин, відмова від натурального хутра та перехід на cruelty-free матеріали. Сьогодні індустрія проходить тривалий процес трансформації на всіх рівнях. Всесвітньо відомі бренди один за одним оголошують про свою відмову від використання хутра. У цьому виборі їх підтримують споживачі, які також змінили своє ставлення до матеріалів тваринного походження. 

Бренд Dzhus завжди був готовий до трансформації. Dzhus – етичний бренд концептуального жіночого одягу, заснований 2010 року київською дизайнеркою та стилісткою Іриною Джус.

Ірина Джус

З моменту заснування Dzhus використовує лише етичні матеріали, дотримуючись ідеології vegetarian-friendly. Гуманне ставлення до тварин є основоположною моральною догмою для команди бренду. У 2019 році Dzhus відзначено нагородою в номінації Cruelty-free Fashion від Best Fashion Awards − головної премії України в галузі моди. 

Ірина Джус наголошує, що, на відміну від етичного аспекту, екологічність доступного в Україні текстилю перевірити на всіх рівнях неможливо. А завчасний імпорт оптових партій сертифікованої сировини не відповідає принципам індивідуалізації та zero-waste, що є пріоритетними для Dzhus. Тож сьогодні бренд перебуває на шляху до повної прозорості виробництва і наразі принципово не вживає щодо себе термін «екологічний». 

Колекції Dzhus здобули міжнародне визнання завдяки багатофункціональним виробам-трансформерам. Авторські інновації крою дають змогу мінімізувати шопінг, формуючи розмаїтий гардероб з невеликої кількості варіативних речей.

На думку дизайнерки, саме новаторські рішення є майбутнім fashion-індустрії, що нині переживає кризу домінування кількості над якістю, а отже − проблему утилізації стоків та недовговічних покупок.

Черпаючи натхнення з прихованого потенціалу одягу як такого, Dzhus створює утилітарний авангард – унікальну альтернативу до fashion-шаблонів. Бренд працює за системою made to order, тиражуючи моделі з колекцій за попереднім замовленням, що дає змогу скоротити обсяги виробництва і не накопичувати залишків продукції та сировини.

Ірина Джус

Окрему увагу Dzhus приділяє екологічному пакуванню. Клієнти модного дому отримують свої замовлення у котоновій сумці-трансформері, яку можна не лише використовувати як повноцінний аксесуар, але й перетворювати на топ кількох фасонів. Незважаючи на високу собівартість, оригінальне пакування є компліментарним для покупців і не впливає на формування ціни товару. 

Засновниця бренду дотримується принципів свідомого споживання і в особистому побуті, сортуючи сміття та обмежуючи покупки, і у своїй роботі стилістки, адже працює лише з етичними товарами та проєктами. Ірина Джус запевняє, що навчитися sustainable living нескладно, якщо поступово, одну за одною, вводити корисні звички у своє повсякденне життя. 

Переглянути відеоісторію бренду можна за посиланням: 

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар`я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

 


Реклама

Популярні матеріали

Вибір тижня: найстильніші вбрання та аксесуари на зиму в нових...


«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Читайте також
Популярні матеріали