Онлайн-ритейлер Lyst оприлюднив щорічний звіт із модними підсумками четвертого кварталу 2023-го, назвавши бренди та речі, які стали найпопулярнішими наприкінці попереднього року.
Рейтинг найбажаніших брендів очолив Prada. Lyst відзначив, зокрема, публічну виставку Pradasphere II у Шанхаї, співпрацю з Axiom Space над місячними скафандрами NASA та рекламну кампанію з Маєю Гоук і Дамсоном Ідрісом. Miu Miu, який раніше займав чільну позицію у списку, тепер перемістився на друге місце. До визначних заходів бренду у цьому році віднесли Miu Miu Select у Нью-Йорку з Емілі Ратаковскі. Третю сходинку посів Loewe за лімітовану серію комбінезонів, один з яких вдягала Ріанна на Super Bowl. П’ятірку лідерів закрили Bottega Veneta й Moncler.
Prada SS24
До категорії брендів із найбільшим проривом у цьому році потрапили Victoria Beckham, Ralph Lauren та On, тоді як The Row уперше внесли до рейтингу, підкресливши зростання пошукових запитів аж на 93%. А все це завдяки сумці бренду Margaux, яка стала найпопулярнішою річчю четвертого кварталу 2023-го. Окрім цього, до рейтингу модних знахідок додали ремінь Victoria Beckham Frame, Miu Miu kitten heels, кросівки Adidas Country OG і лофери Prada.
Повний звіт Lyst за четвертий квартал 2023 року можна знайти за посиланням.