Продажі білих сліпонів Vans збільшилися на 7800%

Це відбулося  після виходу серіалу «Гра в кальмара»

Продажі білих сліпонів Vans виросли на 7800% після прем’єри серіалу «Гра в кальмара»  на Netflix. Про це повідомляє Variety з посиланням на Sole Supplier.

За даними Lyst, пошукові запити на звичайні білі сліпони збільшилися на 97%. Крім взуття популярними стали червоні комбінезони та зелені костюми, а також маски для фехтування. Зокрема, пошукові запити на червоні комбінезони зросли на 62%. Таку зацікавленість товарами пов’язують із наближенням Хелловіну — ймовірно, для цієї події поціновувачі «Гри в кальмара» перевтілюватимуться в персонажів серіалу.

Зауважимо, «Гра в кальмара» — це південнокорейський серіал на Netflix. За два тижні трилер став одним з найбільш успішних проєктів на стримінговій платформі. 

 


Реклама

Популярні матеріали

Ukrainian Gastro Show 2025, або Як розвивається кулінарний код...


Модний шортліст: літні новинки від українських брендів


Як сприяти розвитку лідерства дівчат з інвалідністю


Читайте також
Популярні матеріали