Продажі білих сліпонів Vans виросли на 7800% після прем’єри серіалу «Гра в кальмара» на Netflix. Про це повідомляє Variety з посиланням на Sole Supplier.
За даними Lyst, пошукові запити на звичайні білі сліпони збільшилися на 97%. Крім взуття популярними стали червоні комбінезони та зелені костюми, а також маски для фехтування. Зокрема, пошукові запити на червоні комбінезони зросли на 62%. Таку зацікавленість товарами пов’язують із наближенням Хелловіну — ймовірно, для цієї події поціновувачі «Гри в кальмара» перевтілюватимуться в персонажів серіалу.
Зауважимо, «Гра в кальмара» — це південнокорейський серіал на Netflix. За два тижні трилер став одним з найбільш успішних проєктів на стримінговій платформі.