Нова лімітована колекція Reserved — це вир фантазії та цікавих експериментів. Все завдяки співпраці бренда з представниками покоління Z.
Колекція RE. DESIGN ввібрала у себе вібрації молодого покоління та стала відображенням їхнього бачення fashion-світу. Всі речі унікальні та наділені своїм характером. Саме такі предмети одягу можуть додати шарму базовому гардеробу та привнести у нього цікаві штрихи.
ЗНАЙОМИМОСЯ: ПОКОЛІННЯ Z
Вони незалежні, креативні та динамічні. Вони індивідуалісти, і дивляться на світ через свої власні окуляри. Вони прагнуть змін на краще і готові за це боротися.
Вони — digital-покоління, і не пам’ятають часів без інтернету. Для них технології — невід’ємна частина життя. Однак це не означає, що їх турбує виключно віртуальний світ. Offline-контакти для них надзвичайно важливі, а налагодження стосунків у реальному світі — просто must.
Похожие материалы:
Все це про них, покоління Z, народжене у період між 1997—2012 роками (згідно теорії поколінь Вільяма Штрауса та Нейла Хоува).
АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ПОГЛЯД
Поколінню Z не байдуже, у тому числі і на моду. Проте вони не наділяють її елітарністю чи привілейованістю, а навпаки — спрощують та вивільняють від загальноприйнятих стандартів.
Мода у їх виконанні набуває нового звучання, більш невимушеного і розкутого. Вони сміливо експериментують, не обмежуючи себе єдиним стилем чи естетикою.
Для «зетів» чи «зумерів», як їх ще називають, не важлива сезонність. Їхній гардероб не поділяється на літній та зимовий. Вони носять те, що хочуть, і тоді, коли захочуть.
Яскравий приклад бачення моди пост-міленіалами — нова лімітована колекція Reserved, створена у колаборації з 12 творчими представниками покоління з Польщі. Вони брали активну участь у розробці одягу і виступили амбасадорами колекції.
RE.DESIGN
Ключовою темою колекції RE.DESIGN стала автентичність. Вона представляє собою мікс з вуличного стилю, рустикальних елементів та коттеджкору. Колекція є лише початком масштабної співпраці Reserved з поколінням Z, для якої був створений хештег #PolishGenZ.
Похожие материалы:
У жіночій лінії втілилася естетика минулих десятиліть: вінтажні візерунки, барвисті кольори, техніка в`язання гачком, спортивні елементи у стилі 1990-х. Колірна гама — відтінки рожевого, фіолетового, жовтого, зеленого, синього, бежевого і, звичайно ж, класичний чорний. У колекції багато розкльошених моделей: спідниці-трапеції, сукні А-силуетів, штани-кльош.
Кольори чоловічої колекції більш стримані: коричневий, сірий, чорний, димно-рожевий, синій. Тут є печворк-моделі, такі як джинсові штани та піджак, вінтажні елементи — в`язана жилетка з хвилястим малюнком, а також незмінна класика — тренч. Дуже цікаво виглядає светр з принтом «соняшники», який точно стане знаковою річчю колекції.
Кампейн RE.DESIGN зняв польський фотограф Бартек Вечорек. Зйомка виконана у жанрі аналогової фотографії — посилені кольори, висока контрастність, зернистість. Плівкові фото дають можливість передати атмосферу максимально природньо та надають їм ретро-стилістики.
Похожие материалы:
Нове покоління надихається історією, але сприймає її без тягаря минулого, тому локацією для зйомки послугувало приміщення часів соцреалізму — «Палац культури і науки» у Варшаві.
Запуск колекції ознаменувався появою двох муралів на стінах будівель у Варшаві. На них — ілюстровані портрети амбасадорів колекції авторства Ніни Кулик, ілюстратора та графічного дизайнера з Кракова.
ХТО СТВОРИВ RE.DESIGN?
Щоб краще зрозуміти саму колекцію, варто познайомитися з її співавторами:
@ninaprzegalinska — навчається; працює у вінтажному інтернет-магазині.
@zuzaok — діджейка та тату-майстерка; веде власну програму на newonce.radio.
@zuzakacperczyk — студентка відділення графічного дизайну у Лондоні.
@gabrielabednarz — fashion-ілюстратор; навчається у Лондонському коледжі моди.
@olivia_drozdz — студентка fashion-відділення у Лондонському коледжі моди.
@kuuuubs — запускає сайт, присвячений вуличній моді з акцентом на взутті.
@interleoo — ідеолог спільноти hypetalk. Керує модним брендом Chaos Gone Global, а також є автором підкасту Hypetalk Shuffle про сучасний реп. Організовує виставку вуличної моди Hypemarket у Польщі та виступає співзасновником фестивалю Clout.
Похожие материалы:
@pawelmisko — фотограф; грає на гітарі.
@kajtek — студент; цікавиться втомобілями. Є членом команди творчого простору Pokój Dzienny, де відповідає за графічний дизайн.
@yanekmarek — майбутній тату-майстер; малює, займається моделюванням. Вивчає мистецтво татуювань, катається на скейтборді та велосипеді.
@miloszkulesza — живе у Лондоні, де закінчив кіношколу. Цікавиться модою та сучасними технологіями. Займається калістенікою та бігом. Відмовився від усіх транспортних засобів на користь велосипеду.
@kujawakacper — студент відділення PR та комунікацій у Лондонському коледжі моди.
Лімітована колекція RE. DESIGN вже доступна онлайн.