Pandora і UNITED24 збирають 500 000 грн на медичну допомогу в Україні

Ексклюзивна «Любов до України»

Офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні оголосив початок співробітництва з фандрейзинговою платформою UNITED24. Ювелірний бренд перераховуватиме частину прибутку від продажів намистини «Любов до України» на напрям «Медична допомога». Мета проєкту — зібрати 500 000 грн, які будуть спрямовані на покриття нагальних медичних потреб фронту й тилу. Кошти перекажуть на рахунок НБУ, закріплений за Міністерством охорони здоров’я.

Pandora

«Як офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні ми чітко усвідомлюємо, що кожен внесок у нашу перемогу є вагомим та важливим, — коментує Денис Овдієнко, генеральний директор компанії AMADEO. — Сьогодні, обираючи намистину "Любов до України", ви цілеспрямовано допомагаєте рятувати життя та здоров’я українців, які стоять на варті світової безпеки. Ця срібна прикраса виконана у формі серця, оздоблена жовто-блакитною емаллю та має символічне гравіювання "Україна" із червоним емалевим сердечком. Вона є уособленням безмежної любові та гордості, а також нагадуванням про рідну країну тим, хто далеко від дому».

Намистина «Любов до України» ексклюзивно представлена в українських магазинах бренду та на сайті. Долучитися до проєкту може кожен охочий, замовивши її за посиланням

«За 6 місяців роботи UNITED24 об’єднала довкола допомоги Україні сотні тисяч донорів зі 110 країн світу, а загальна сума благодійних зборів перевищила 210 мільйонів доларів. Ми пишаємося співпрацею з найкращими світовими брендами, які не залишилися осторонь війни і використовують силу свого імені, щоб підтримувати нашу країну в цю визначальну мить. Упевнена, що українське сердечко від Pandora стане найбажанішою прикрасою як в Україні, так і за її межами!» — додає координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь. 

Відзначимо, що глобальний офіс Pandora одним з перших у світі засудив агресію Росії проти України, зупинив поставки товару дистриб’юторам з РФ і Білорусі та підтримав українських дітей, перерахувавши 1 млн доларів у Дитячий фонд ЮНІСЕФ. Не менш важливою стала заява бренду про завершення 12-річного членства в Асоціації з відповідальної практики в ювелірному бізнесі (The Responsible Jewellery Council) через продовження співпраці асоціації з російськими компаніями.


Реклама

Популярні матеріали

10 фільмів, які варто передивитися цієї осені


Одна сумка, яку полюбили всі модниці цієї осені


Благодійні ініціативи до місяця обізнаності про рак молочної...


Читайте також
Популярні матеріали