Pandora і UNITED24 збирають 500 000 грн на медичну допомогу в Україні

Ексклюзивна «Любов до України»

Офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні оголосив початок співробітництва з фандрейзинговою платформою UNITED24. Ювелірний бренд перераховуватиме частину прибутку від продажів намистини «Любов до України» на напрям «Медична допомога». Мета проєкту — зібрати 500 000 грн, які будуть спрямовані на покриття нагальних медичних потреб фронту й тилу. Кошти перекажуть на рахунок НБУ, закріплений за Міністерством охорони здоров’я.

Pandora

«Як офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні ми чітко усвідомлюємо, що кожен внесок у нашу перемогу є вагомим та важливим, — коментує Денис Овдієнко, генеральний директор компанії AMADEO. — Сьогодні, обираючи намистину "Любов до України", ви цілеспрямовано допомагаєте рятувати життя та здоров’я українців, які стоять на варті світової безпеки. Ця срібна прикраса виконана у формі серця, оздоблена жовто-блакитною емаллю та має символічне гравіювання "Україна" із червоним емалевим сердечком. Вона є уособленням безмежної любові та гордості, а також нагадуванням про рідну країну тим, хто далеко від дому».

Намистина «Любов до України» ексклюзивно представлена в українських магазинах бренду та на сайті. Долучитися до проєкту може кожен охочий, замовивши її за посиланням

«За 6 місяців роботи UNITED24 об’єднала довкола допомоги Україні сотні тисяч донорів зі 110 країн світу, а загальна сума благодійних зборів перевищила 210 мільйонів доларів. Ми пишаємося співпрацею з найкращими світовими брендами, які не залишилися осторонь війни і використовують силу свого імені, щоб підтримувати нашу країну в цю визначальну мить. Упевнена, що українське сердечко від Pandora стане найбажанішою прикрасою як в Україні, так і за її межами!» — додає координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь. 

Відзначимо, що глобальний офіс Pandora одним з перших у світі засудив агресію Росії проти України, зупинив поставки товару дистриб’юторам з РФ і Білорусі та підтримав українських дітей, перерахувавши 1 млн доларів у Дитячий фонд ЮНІСЕФ. Не менш важливою стала заява бренду про завершення 12-річного членства в Асоціації з відповідальної практики в ювелірному бізнесі (The Responsible Jewellery Council) через продовження співпраці асоціації з російськими компаніями.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали