Український бренд Gaptuvalnya, який зберігає та переосмислює українські етнічні мотиви, інтегруючи їх у сучасний контекст, представив весільну колекцію «ВÍНО». Новий дроп віддає шану багатій культурній спадщині України, водночас оспівуючи такі поняття, як кохання і шлюб.
«Ця колекція весільна, бо вона нагадує про традиційну спадщину, яку ми забуваємо або не знаємо, як адаптувати. Але традиція не може бути сталою, вона змінюється, і нам важливо показати, що весілля — як частина української культури — може поєднувати в собі й минуле, і сьогодення», — розповідає Наталя Гергелюк, засновниця бренду Gaptuvalnya.
Лінійка втілює суть українських звичаїв, використовуючи низку деталей, що притаманні традиційному народному костюму: каламайковий пояс, восковиці для вінка й ґуґлю — пальто нареченої. Колекція складається з шести позицій: п’яти варіантів суконь у різній довжині та брючного костюма. Увесь одяг доповнений білою вишивкою по білому полотну, що підкреслює сучасний характер дизайну.
Сама назва «ВÍНО» походить від давньої української традиції дарування приданого. Звичай готувати придане символізує процвітання, взаємоповагу та незалежне фінансове становище жінки в сім’ї. Етнобренд Gaptuvalnya прагнув зробити етнічні елементи якомога більш популярними у весільних образах.