Модні мастхеви весни в нових колекціях українських брендів

Лінійки, на які необхідно звернути увагу

З настанням теплої пори приходить час оновлювати гардероб речами, які стануть у пригоді при формуванні весняно-літніх образів. Якщо ви в пошуку цікавих ідей, наша регулярна добірка колекцій українських брендів тут вам неабияк допоможе. Базові речі, купальники, витончені ювелірні прикраси та вбрання з народними мотивами — ми зібрали для вас найцікавіше з того, що представили наші виробники за останній час.

Kachorovska

Головним натхненням для нового проєкту бренду The Caring Tribe стали турбота, людяність і небайдужість як найвищі цінності людства. Це проявилося, зокрема, в колірній гамі: білий відтінок домінує у взутті, аксесуарах та одязі. Наприклад, в колекцію увійшли слінгбеки Roomy та Erin на підборах, нові сумки Rebecca в різних розмірах, а також капсульна колекція речей із віскози.

Кольоровим акцентом колекції стали ті ж моделі слінгбеків Roomy та Erin й сумки Rebecca вже в кольорі фуксії. Елегантності лінійці надали класичні моделі із чорної глянцевої шкіри.

Feb

Бренд Feb представив нову серію в`язаних виробів. Мінідроп складається з перевірених часом силуетів у нових яскравих відтінках. До нього увійшли однотонний та смугастий джемпери у весняній палітрі, насичено-червоний светр-поло, а також два нові кольори поло з коротким рукавом — сірий та синьо-блакитний у смужку. Доповнює серію брелок у вигляді веселки, сплетеної вручну. Його можна використовувати за призначенням для носіння ключів або прикрашати ним одяг та сумки. Як і всі інші вироби, нова серія виготовлена зі 100% натуральної вовни мериноса, яку бренду постачає італійська фабрика з історією, що існує з 1850 року.

SANTA

Нова лінійка бренду присвячена чуттєвості та впевненості. Головним натхненням для сміливих образів нового сезону стали роздуми про сучасну Афродіту — богиню, яка була відома своєю красою, любов`ю та пристрастю. Квітка, з якою вона асоціюється, — аквілегія — стала головним символом колекції. 

Натхнена сміливою естетикою 2000-х колекція представляє мініспідниці з вирізами, мінімалістичні сукні, а також ефектний верхній одяг. Максісукні з фірмовим сяйливим плетінням доповнені більш витонченими моделями з шовку. Колірна палітра побудована на контрастах: поряд з класичними барвистими відтінками Santa Brands, що втілюють пишність та грайливість бренду, — бузковим, електричним синім, рожевим — є також більш вишукані монохромні відтінки екрю, чорного та графітового тонів.

rimmart

Колекція бренду під назвою Atrakt зʼявилась як результат роздумів про таємничі сили, які оточують нас та повʼязують між собою упродовж життя: це про центри тяжіння, присутні в кожному, які приваблюють удачу, силу, індивідуальність. У намистах та браслетах колекції їх можна розпізнати в маленьких магнітах, які поєднані між собою. Весь дроп складається з восьми виробів: два кольє та два браслети виконані в сріблі 925 проби, і ще чотири — у сріблі з позолотою та цирконами.

Ka.El

Дебютна колекція бренду весна-літо — 2024 присвячена жінкам, які люблять бути помітними й отримувати задоволення від своїх проявів. Вона про жінок, які відчувають різні емоції, а одяг лише допомагає їм насолоджуватися собою в будь-який момент.  

Лінійка пропонує напівпрозорі лонгсліви з відкритими плечима, костюми з шовку, які підходять як на щодень, так і для особливих подій, сітчасті светри та сукні на запах. Особливу увагу в колекції приділили деталям: приталеним силуетам, актуальним декольте з квадратними вирізами, напівпрозорим тканинам. Усе це відповідає головній ідеї та концепції бренду Ka.El — бути натхненною та отримувати задоволення від самої себе.

THE LACE

THE LACE Linen Collection 24 стрімко вливається в ритм динамічного міста, що от-от зануриться в спекотні дні. Бренд представив широкий асортимент речей для будь-яких подій, зокрема розслаблені костюми зі щільного льону з брюками або шортами для офісу, ділових зустрічей і не тільки, невагомі мінісукні з в`юнкими зав`язками, довгі сарафани з драпіруванням, сукні з асиметричними вирізами та довгими рукавами, драпіровані сорочки й тендітні топи-бра. Колекція виконана в природній спокійній палітрі, де головними стали глибокий шоколадний, пісочний, бежевий, молочний, графітовий і чорний.

HUKH

Нестача безтурботності ще ніколи так гостро не відчувалася, як зараз, тому цієї весни вона буде в нас хоча б в одязі. Це відобразив HUKH у своїй новій весняно-літній колекції, вперше за чотири роки існування бренду додавши до лінійки рожевий відтінок. Однак ним єдиним не обійшлося. У колекції бренду вироби постали в найрізноманітніших кольорах сорбету: рожевому, блакитному, фісташковому, вершково-жовтому, молочному. Тут представлені як традиційні для HUKH вовняні костюмні вироби й бавовняні сорочки, так і легкі сукні, спідниці довжин міні, міді та максі, прозорі блузи, фактурні кімоно та найтонший шовковий кашемір. 

Pyjamazzz

Нова весняна колекція від PYJAMAZZZ представляє елегантні піжами, які додадуть легкості образу в цей теплий період. Вона наповнена комплектами на різний смак: від тонких костюмів із брюками, доповненими витонченою вишивкою і рюшами, до оверсайз-моделей із шортами та сорочками. Колірна гама лінійки пропонує як базові, зокрема молочні відтінки, так і більш яскраві, які якнайкраще підходять для весняної пори, — жовті, блакитні, ніжно-рожеві. Також серед позицій нової колекції, окрім комплектів піжам, можна знайти й лонгсліви та тільники з пір’ям.

ROÁR

Черпаючи натхнення в чарівних морських глибинах, колекція Oceanide презентує розмаїття луків, що втілюють вільний дух курорту з усією його красою та спонтанністю. Основна ідея лінійки — перетворити кожну жінку на морську німфу, Океаніду, чия сила та краса втілюють безмежну жіночність. Кожна річ колекції Oceanide розроблена з прискіпливою увагою до деталей і виготовлена вручну з використанням складних технік в’язання. Серед нових предметів колекції — витончені сукні міні та максі, довгі спідниці, купальники та ліфи, створені у вигляді мушель. 

OLIZ

Нова лімітована артколекція хусток «ОРАНТА» створена в співпраці з Національним заповідником «Софія Київська». На її створення бренд надихнула Київська Оранта — образ, добре знайомий кожному, хто хоч раз відвідував Софійський собор. 

До колекції увійшли три хустки, три шалі та твіллі. Флагманом лімітованої лінійки стала однойменна шовкова хустка з принтом Оранти. Як і на величезному мозаїчному зображенні, Оранта постає з піднятими руками — жестом заступництва та захисту. Поєднання білого і золотого в її одязі є символом чистоти й нетлінності, а пурпурово-золотий плащ, червоні чобітки та численні хрести-зірки є атрибутами вищої влади. Також художників бренду OLIZ надихнули унікальні орнаменти Софії Київської: наприклад, на шовкову хустку «Купол» вони перенесли мозаїки з Мазепинської капели, а на хустку «Візерунок буття» — елементи стародавньої мозаїки XI століття, створеної під час заснування собору.

Delegan

Особливим акцентом колекції Delegan став унікальний орнамент, створений за дизайном Оксани Делеган. Його можна, зокрема, побачити на плахтах, що вже стали бестселерами бренду. Також серед речей лінійки можна побачити й нові позиції: шорти, сорочки та топи з шовку, А-силуетні туніки та прозорі сукні, спідниці з орнаментом, жакети з акцентною брошкою та штани з високою посадкою, які легко комбінуються з іншим одягом. Це відображає головну концепцію бренду — створювати одяг, який буде поза часом і трендами. 

Кожна річ колекції виготовлена вручну й відображає виняткове ставлення бренду до деталей і технік.

BlackSeaTribe

Одеський бренд BlackSeaTribe, що пропагує гедонізм в усьому та естетику для кожного елементу життя, презентував нову весняну колекцію, присвячену відродженню, романтиці та яскравій фемінності. У Blossom in Odesa в центрі уваги опинилася краса жіночого тіла, гармонія його вигинів та ліній, плавність рухів і витонченість форм. Флористичні мотиви, присутні в колекції як у вигляді принтів, так і у колірній гамі, нагадують про ранні квітучі дерева та завірюху пелюсток, що огортає нас від пориву вітру. 

Дроп складається з декількох моделей купальників, зручних капрі, а також широких брюк, комбінезону, спідниці й кімоно, які зручно поєднувати між собою. Бренд акцентує на тендітності й силуетності колекції, яка стане у пригоді як для міських, так і для заміських пригод.

O.TAJE

Новий дроп бренду — про спокійні базові кольори та витончені силуети. Без зайвих деталей, акцентуючи на лінії та формах, у SS24 O.TAJE презентував образи, які не кричать яскравістю або бажанням щось довести. Це чорно-біла історія бренду для жінок, які віднайшли свою цілісність.

У колекції бренд представив лаконічні топи з різними видами горловини, зокрема натхнені 90-ми вирізи халтер, розширив текстильну лінійку білосніжним сетом із сорочки та штанів, а також поповнив асортимент сукнями — напівпрозорою максісукнею вільного силуету та з довгим рукавом, а також лаконічною, проте цікавою сукнею з горловиною-halter, що підкреслює фігуру. Окреме місце в колекції займає двоколірна максісукня, декорована ґудзиками, — комфортний та елегантний варіант для перших по-справжньому теплих днів.

SOLO for Diamonds

Після важкої холодної зими бренд SOLO for Diamonds випустив сонячну лінійку прикрас SUN, яка ще більше наближає нас до тепла. Одним із найвиразніших елементів та характерних рис колекції стало поєднання розсипу діамантів різних діаметрів. Їхнє розташування виглядає досить хаотичним, що створює відчуття свободи, відсутності обмежень та кордонів. Такий дизайн підкреслює важливість бути собою та не відповідати чиїмось очікуванням. 

До лінійки увійшли сережки, каблучки, браслети та підвіс. Кожна прикраса лінійки є міксом природного блиску діамантів та тепла жовтого золота, яке, створюючи яскравий образ, привертає увагу та наповнює сенсом і затишком все довкола. 

Jul

Навесні усе оновлюється, наповнюється світлом та вірою. Апогеєм прекрасних відчуттів є Великдень — просякнуте ніжністю й надією, свято є символом тепла родинних моментів та сподівань на краще майбуття. Урочисті відчуття, що виникають в час думок про Великдень, команда бренду втілила в новому дропі. Колекція складається з речей, виконаних з натуральних матеріалів — переважно льону, — які легко комбінуються між собою. JUL пропонує зустріти Великдень у таких же світлих виробах, як і саме свято: у сукні міді розслабленого силуету, фактурному костюмному жилеті, витонченій блузі та спідниці.

Речі відзначаються різною щільністю: жилет, виконаний зі 100% льону, цупкий і структурований, а бавовняно-нейлонові сорочки слідують тренду на прозорість, що став особливо актуальним останніми сезонами. Ніжна молочна барва, яка є флагманом колекції, допомагає без зайвих зусиль створити повноцінний образ із вже наявними у гардеробі речами. 

Cher`17

Нова мініколекція бренду під назвою Tatil натхнена концепцією quiet luxury. Її особливість — у тактильних відчуттях та абсолютній свободі рухів завдяки пластичній і приємній на дотик віскозі, з якої створена кожна модель. Колекція складається з лаконічних вишуканих речей, зокрема суконь, топів, лонгслівів, спідниць, штанів вільного крою та кардиганів. А в палітрі — виключно ахроматичні кольори: сірий, білий та чорний. Моделі Tatil — позачасові, тому гармонійно інтегруються в різні стилі. 

DUGA

У весняній колекції бренд продовжує дотримуватись своїх головних принципів та цінностей: осучаснення української культури, натуральні матеріали, бездоганна якість. Одним із ключових елементів колекції залишається вибійка. Це старовинний вид розпису по тканині, за допомогою якого не просто створюють орнамент, у нього закладають сенси та велику цінність.

У лінійці представлені вже знакові для бренду коміри з ручною вибійкою в різних кольорах, лляні жилети та плахти, сукні з натуральних тканин, сорочки, палаццо, спідниці-трансформери, прозорі топи. Основою колекції стала лляна тканина як натуральна, так і з домішками віскози або бавовни.

Katelab

Спільно з Тіною Кароль бренд презентував новий дизайн футболки «Троянди». Ідея у тому, щоб цей предмет гардероба став багатогранним доповненням як для усіх щоденних весняних образів, так і для вечірніх луків. А чому «Троянди»? Так футболка відсилає до однойменної пісні Тіни Кароль — зворушливої історії про глибокі почуття, які віддзеркалюють соціальну драму сьогодення.

IWOMAN

Дроп створений брендом, щоб передати легкість та комфорт, впевненість у собі, нотку грайливості у поєднанні з практичністю. В основу колекції увійшли ніжні образи із м`якого трикотажу, шовк-сатину та легких костюмних тканин. Всі елементи комбінуються між собою, створюючи повноцінну капсулу на весну та літо. Серед новинок — комплект із сукні-кардигана та спідниці, вʼязана сукня з довгим рукавом, вкорочений топ зі спущеними плечима, мініспідниця вʼязана та мідіспідниця з шовк-сатину, а також класичний однобортний піджак та штани палаццо до нього. Колірна палітра зосереджена на нейтральних та базових кольорах — молочному, шоколадному, сірому та чорному.

Fashionista

Нова денім-колекція бренду націлена на мінімалістичні силуети, оптимальність посадки, зручність крою та якісні цупкі тканини. У весняно-літньому дропі, крім базових моделей, команда представила також трендові позиції: джинси flared з кишенями, жилет з декоративними швами та спідницю плісе.​ Колірна гама лінійки коливається від трендового у цьому сезоні темного деніму до світлих варіантів, тож кожен може обрати ідеальну модель саме для себе.

YUVAL’ STUDIOS

Нова колекція fine jewellery від YUVAL’ STUDIOS — THE PARTS натхнена металургійною промисловістю сходу України: це спостерігається у візуальній формі прикрас, як-от трубах чи листах металу. Кожен елемент колекції має чіткі й водночас пластичні геометричні форми, вилиті з жовтого та білого золота. Концептуально THE PARTS — це детальне дослідження сегментів життя, зосереджене на тому незмінному, що є всередині нас, — нашій суті. Це рефлексія на різні етапи життя і на їхню важливість для формування нашої історії й ідентичності. 

byMe x Мистецький арсенал

Провідна концепція колекції «Мистецький арсенал» — триєдність, що є рефлексією на історію Мистецького арсеналу та її відгомоном у роботі інституції сьогодні. Незрима лінія, що єднає давній монастир, мілітарі XX століття й мистецтво сьогодні. Монастир — найдавніша форма існування Мистецького арсеналу. Візуальним натхненням для її відтворення стали історичні артефакти й знахідки, що їх століттями бережуть люди арсеналу. Так, на вишитій сорочці з колекції зображені старовинні кахлі XVII століття. А на рукавичках — частинки викиду, що з них збирають пам’ятки. Мілітарі репрезентує збройний арсенал минулого століття й військове значення будівлі для міста. Цей етап дизайнерки бренду втілили крізь прості форми й барви: брунатну, чорну й смарагдову. Мистецтво представляє Мистецький арсенал сучасності. Простір розвитку й підтримки українських митців і мисткинь, а разом із цим — величезна колекція здобутків минулого. На хустинках із колекції зображені картини відомих українських художників Михайла Бойчука і Олександра Богомазова. Це модерні постаті свого часу й натхненники митців і мисткинь сьогодення. Головною річчю колекції стала напівпрозора сукня з орнаментом трьох «М» — саме вона культивує ідею триєдности й об’єдную історію арсеналу від давніх часів і донині. 





Реклама

Популярні матеріали

«Я часто питала, за що мені ця втрата. А потім зрозуміла: війна не...


Український суперфуд: 5 корисних страв із буряка


Найстильніші сумки для літньої пори в новій колекції HARVEST...


Читайте також
Стиль життя / Блог стиль життя

Бердвотчинг: що це таке і де його шукати

Популярні матеріали