У кадрах літнього проєкту поетичну, чуттєву та особисту атмосферу зафіксував фотограф Рафік Ґрейсс на пляжах Андалусії в Іспанії. У зніманні моделі відведена центральна роль на тлі приглушених природних відтінків іспанського узбережжя.
Візуальний наратив відображає сутність колекції — дизайн у центрі уваги, а головними складниками залишаються технічна майстерність та інноваційність.
Всі вироби — це пошук гармонії між матеріалом, текстурою та плинністю природних форм.
Цьогорічна колекція весна-літо зосереджена на виробах-трансформерах, які стали одним зі знакових напрямків українського дизайнера. Особливу увагу привертають аксесуари, такі як HatBag, що поєднує в собі функції капелюха та сумки, — тепер він доступний у трьох нових кольорах. Іншим цікавим елементом став HatDress — велика лляна хустка, що може стилізуватися у безліч способів: як хустка, топ, спідниця чи сукня.
Також представлено нову серію бейсболок з логотипом RB, який інтерпретовано у вигляді наліпки з фруктів. Як і на фруктах, наліпка розповідає про походження продукту та підкреслює українську ідентичність бренду, а також несе місію розповісти про Made in Ukraine.