Український бренд Rito створив лімітовану капсульну колекцію одягу, надихнувшись співпрацею з SkyUp Airlines. Раніше компанії працювали над створенням трикотажного поло для стюардів та стюардес SkyUp.
До колекції увійшли 8 одиниць одягу: трикотажні жіночі та унісекс-поло, а також спідниці плісе. Комплекти яскраво-помаранчевого, білого та темно-синього кольорів є нагадуванням про подорожі та відпочинок, а також є класичними предметами гардероба поза часом та сезонами.
Трикотажні поло, розроблені флагманом українського трикотажу, — брендом Rito, є втіленням елегантності та комфорту, що стало особливою відмінністю нового покоління формового одягу авіакомпанії SkyUp, у центрі якого — піклування про своїх співробітників.
Колекція вже у продажу на сайті та в магазинах Rito.
Історія однієї форми
Нова форма SkyUp, а саме помаранчеві брючні костюми з хустинкою на плечі та кросівки замість підборів, стали предметом обговорення у міжнародних ЗМІ. Українська авіакомпанія не тільки отримала велике медіаохоплення та підтримку серед жінок зі всього світу, а ще й започаткувала новий тренд у світовій авіації.
Для авіаперевізника постійне удосконалення та оновлення уніформи є високою відповідальністю перед командою. Компанія не тільки зберегла свій флот та команду під час війни, але й вийшла на європейський ринок, залишаючи серце компанії та чинний офіс у Києві та маючи надію на швидке відновлення польотів у мирному небі над Україною.
«Співпраця українського бренду Rito та авіаперевізника SkyUp — це не тільки про підтримку команди та стійкість бізнесу під час війни, але і про гідне представлення українського бізнесу та дизайну на конкурентному міжнародному ринку», — зазначила кураторка проєкту, власниця консалтингової агенції у сфері моди Ольга Цареградська.
Політикою компанії є виключно співпраця з українськими дизайнерами та виробниками. Цього року авіакомпанія забезпечила формою також і стюардів, яких перевдягнули у двобортні костюми, що були відшиті на фабриці у Чернігові.