Наша відповідь Японії: огляд колекції Frolov ss17

Соломія Шваб про караоке, Сейлор Мун, еротику і спорт у новій колекції Івана Фролова

Смотреть галерею

Ukrainian fashion week має певні характерні традиції, які роблять його дуже рідним. Шоу Івана Фролова, однозначно, очолює список таких традицій. І цього сезону багато хто почував певне застереження до нього через успішну співпрацю дизайнера із Джамалою та Машою Єфросиніною (її сукня для відкриття Одеського кінофестивалю), адже це могло б зробити бренд комерційним і нецікавим.


Сам показ відбувався в кафе готелю «Салют», де тісно розмістилися 500 гостей. Оскільки показ традиційно затримувався, для запрошених була організована розвага: еротичні східні шибарі (зв’язування людини мотузкою) у виконанні майстра Tati Limati. Всі активно фільмували це дійство в stories для instagram і дуже тішилися такою можливістю. В цей час зал, заповнений червоним світлом, ніби, закликав до гостроти емоцій і очікування стали реальністю. Вже з перших секунд, коли на подіумі з’явився стиліст Стас Соулкіпер в обрізаному топі і на підборах, всі попередні хвилювання безповоротно зникли – Ваня залишився собою. Більше того, він звернувся до східної тематики, і навіть зробив це у власному стилі. Бо колекція далеко не про історичну азіатську розкіш, а про те, яким Китай і Японія є сьогодні. Фролов знайшов натхнення у фотографіях Нобуйосі Аракі, фільмах Вонга Карвая і трендовому нині для східної культури караоке.


Всі обставини і причини перетворили колекцію у сплеск максималізму, безмежність кольорової гами і безпощадну еротичність. Іван використовує дуже багато блиску і  прозорості, яка оголює жіночі груди, і поєднує їх із корсетами, світшотами, денімом і навіть піжамними шортами чи брюками. Після «лука» із підкресленою лінією жіночого тіла спокійно з’являється лук, де об’ємність світшота старається сховатись під корсетом. Структурується весь цей хаос з допомогою взуття, яке цього разу має завжди однакову форму, але різну довжину, а також макіяжу, який, на відміну від одягу, був стилізований під єдину цілісну картинку.

Хоч ми вже звикли до особливої любові дизайнера використовувати незліченно багато елементів, стилістик і тканин, але цього разу Фролов перевершив сам себе. І це прекрасно! Його шоу охоплюють безкінечну кількість деталей, але завжди залишається цілісним і вражаючим. Його звичний пріоритет у жіночності і сексуальності не затьмарили ніякі 90-ті чи 80-ті. Він залишився нашим улюбленим Іваном Фроловим, тільки вже на ще одну сходинку вище. 


Реклама

Популярні матеріали

Які босоніжки нам потрібні цієї весни


«Діамант — найгарніша і найбажаніша інвестиція»: засновниця Diva...


Сучасний погляд на українські традиції: чому варто відвідати...


Читайте також
Популярні матеріали