Ліля Літковська разом із командою відновили роботу над брендом ще у перші тижні війни. Спочатку Litkovskaya зосередили власне виробництво на заході країни, пізніше взяли участь у декількох pop-up stores в Парижі та інших європейських містах, а тепер презентували колекцію в Лондоні. Показ відбувся у рамках Kornit Fashion Week London 2022. Незадовго до дня презентації Ліля у своєму Instagram закликала до співпраці українців, які нині перебувають в Лондоні. Таким чином, до роботи над показом долучилося чимало наших співвітчизників, що зробило подію ще особливішою.
Колекція Litkovskaya пронизана болем і стражданнями, що нині переживає кожен українець. Моделі з`являлися на подіумі в об`ємних бушлатах і пальто, складноскроєних костюмах та у впізнаваних речах із деніму. Деконструктивізм, що так притаманний Літковській, відтепер транслює новий глибокий сенс: він розповідає усьому світові про силу і нескореність української нації і наших доблесних захисників.
Про це свідчать і військові берці, в яких крокували подіумом моделі, і балаклави, які сприймаються нині скоріше як елемент захисту, аніж як модний зимовий аксесуар. Особливо проникливі елементи – бронежилети, вдягнуті поверх пальто, спеціальні жовті пов`язки на рукавах (саме такі носять українські захисники із лав територіальної оборони), а також жовто-блакитні нашивки у вигляді українського прапора, які мама дизайнерки зв`язала власноруч.
Спеціальний саундтрек показу було створено українською співачкою Аліною Паш, а фінал відбувся під вже легендарний трек Stafaniya, із яким музичний гурт Kalush Orchestra переміг на Євробачені. Наприкінці з`явилася і сама дизайнерка: Ліля вийшла на подіум із плакатом із написом: «Help Mariupol, Azovstal. Now».
Момент видався вкрай емоційним: ані дизайнерка, ані гості не могли стримувати сліз. Символічно, але саме в цей день десять автобусів із українськими військовими виїхали із заводу «Азовсталь».