На 890% більше: як серіал «Ейфорія» вплинув на кількість пошукових запитів одягу

За даними Love the Sales

9 січня відбулася прем’єра другого сезону серіалу «Ейфорія». Через 48 годин після виходу першого епізоду пошукові запити на одяг головних героїв значно підвищились. Про це повідомляє WWD.

За даними Love the Sales, чорна сукня, яку одягла акторка Алекса Демі напередодні Нового року, підвищила кількість запитів на 890%. Так само глядачі цікавилися туфлями головної героїні від дизайнерки Аміни Муадді — запитів стало більше на 125%. 

Акторка Сідні Свіні була в синій сукні, Барбі Феррейра та Мод Апатоу — в одязі з рукавами-ліхтариками. На ці речі запити підвищилися на 143% і 90% відповідно.  

Глядачі так і шукали: «чорна сукня з вирізами», «туфлі на підборах зі шнурівкою», «синя сукня на бретелях» та «рукави-ліхтарики».

Реклама

Популярні матеріали

Яке взуття обирають на зиму модниці: 28 найстильніших варіантів...


Осінній вікенд у Львові: гід найкращими локаціями 


DOROFEEVA, Jerry Heil, Klavdia Petrivna: оголошені номінанти...


Читайте також
Популярні матеріали