На 890% більше: як серіал «Ейфорія» вплинув на кількість пошукових запитів одягу

За даними Love the Sales

9 січня відбулася прем’єра другого сезону серіалу «Ейфорія». Через 48 годин після виходу першого епізоду пошукові запити на одяг головних героїв значно підвищились. Про це повідомляє WWD.

За даними Love the Sales, чорна сукня, яку одягла акторка Алекса Демі напередодні Нового року, підвищила кількість запитів на 890%. Так само глядачі цікавилися туфлями головної героїні від дизайнерки Аміни Муадді — запитів стало більше на 125%. 

Акторка Сідні Свіні була в синій сукні, Барбі Феррейра та Мод Апатоу — в одязі з рукавами-ліхтариками. На ці речі запити підвищилися на 143% і 90% відповідно.  

Глядачі так і шукали: «чорна сукня з вирізами», «туфлі на підборах зі шнурівкою», «синя сукня на бретелях» та «рукави-ліхтарики».

Реклама

Популярні матеріали

Куди піти в січні: концерти, виставки та інші події, варті уваги...


Ensuring digital content authenticity: tips for verifying...


Великий китайський гороскоп для всіх на 2025 рік


Читайте також
Популярні матеріали