Модні гіганти об'єднуються: Answear зміцнює свої позиції завдяки придбанню PRM та Sneakerstudio

Заради спільної місії

Нещодавно Answear.com, одна з найбільших європейських платформ електронної комерції у сфері моди та стилю життя, уклала угоду про придбання двох відомих гравців індустрії Sneakerstudio та PRM. Ця подія має змінити ландшафт вуличної моди преміумкласу, щоб запропонувати споживачам ширший асортимент унікальних продуктів відомих світових брендів. Знайти унікальні речі лімітованих колекцій та найгучніших колаборацій тепер можна на новому майданчику PRM.com, який також доступний і в Україні.

Злиття брендів: народження PRM.com

1 червня Answear.com завершив придбання Sneakerstudio та PRM, що відповідає їхній спільній стратегії створення особливого шопінгового досвіду для любителів сучасної моди. Мета полягає в тому, щоб запропонувати покупцям значно більший вибір високоякісних брендів взуття та одягу, які об`єднані в рамках нещодавно проведеного ребрендингу PRM.com. Ця ініціатива враховує мінливі потреби мешканців мегаполіса й спрямована на задоволення різноманітних смаків та вподобань.

Каміль Байолек, бренд-директор оновленого PRM, підкреслює, що об’єднання сильних сторін обох команд спрямоване на досягнення спільної місії — створення унікальної платформи для любителів streetwear. Кросівки й надалі залишаються основним елементом всього асортименту нового PRM.com, але топових моделей там точно не бракуватиме.

«Це лише початок, і в планах — подальше вдосконалення нової платформи шляхом представлення нових брендів, заохочення унікальних колаборацій та кураторства ексклюзивних колекцій. Прагнення полягає в тому, щоб зробити новий PRM культовим місцем для шанувальників сучасного вуличного стилю», — наголошує пан Байолек.

Поза межами ритейлу: центр культури, музики та дизайну

PRM.com — це більше, ніж просто інтернет-магазин модного одягу. Команда прагне зробити майданчик культурним центром, який згуртує навколо себе основні сфери міського життя: культуру, музику й дизайн. Якуб Штилер, директор з маркетингу PRM, бачить динамічний простір, який виходить за межі традиційної роздрібної торгівлі. Партнерство з Answear та інтеграція спадщини Sneakerstudio відкриває шлях до безлічі інноваційних проєктів під новим брендом PRM.com. Таке бачення резонує зі зростальними вимогами споживачів, які прагнуть отримати захопливий досвід, що виходить за рамки шопінгу.

Ця стратегічна співпраця не лише підкреслює синергію між Sneakerstudio, PRM та Answear, але й розкриває наміри Answear урізноманітнити свій бізнес, розширити клієнтську базу. Нова концепція позиціює Answear.com для залучення споживачів покоління Z та осіб, зацікавлених у преміальних та розкішних товарах. Ця ініціатива посилює конкурентну перевагу компанії, що стосується унікальних пропозицій, орієнтованих на різні демографічні групи та вдосконалення комунікаційної стратегії.

Що отримує споживач

Новостворений PRM.com пропонує споживачам одяг та взуття таких брендів, як adidas Originals, Veja, New Balance і Carhartt WIP, Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV і Rick Owens тощо. Це дозволило об’єднати на одному майданчику різноманітні колекції від всесвітньо визнаних популярних дизайнерів до нішевих, бажаних брендів.

Нова платформа обіцяє своїм клієнтам захопливу подорож у світ вуличної моди, де кожен охочий матиме доступ до лімітованих колекцій та несподіваних колаборацій, які чудово відгукуються сучасним споживачам. Інтеграція цих брендів символізує не кінцеву точку, а скоріше початок нового, дуже цікавого розділу у світі моди.


Реклама

Популярні матеріали

Образ дня: Мадонна показує, як носити трендову шубу від...


Святковий wishlist популярних українських візажисток


7 образів в етностилі, які вам варто повторити цього Різдва...


Читайте також
Популярні матеріали