Мистецтво у весняній кампанії TOUS 2023

Традиції та символіка

Мімози символізують життя, пишність і оновлення, адже вони першими зацвітають з приходом весни, а також завдяки своїй здатності реагувати, рухатися і тягнутися назустріч світлу. Вони також символізують дружбу і тісно пов`язані з ідеєю жіночності. Мімози, які походять з Австралії і Тасманії, поширилися по всьому світу і стали емблемою Міжнародного жіночого дня в Італії, де їх дарують кожного 8 березня. Традиції та символіка цих квітів надихнули TOUS на створення лімітованих медальйонів.

TOUS «Весна-Літо 2023»

«В їх концепцію ми закладали відчуття спільноти та сестринства, тому розробили серію графічних та віртуальних творів. Для цього ми співпрацювали з трьома художницями, які перебувають у трьох різних точках планети, з різними графічними кодами: Irene Gaumé, Pammela Rojas та Kim Miki. Кожна з них відобразила своє бачення та значення медальйонів в унікальній роботі, що відбиває її стиль».

Кім Мікі з Сеула — одна з найбільш відомих сюрреалістичних ілюстраторів. Її чіткі форми та фантастичний світ, який вона досліджує, поєднує в собі моменти жіночої близькості з цифровими елементами.

TOUS «Весна-Літо 2023»

Pammela Rojas — мексиканська мультидисциплінарна художниця. Окрім створення чудових 3D-ілюстрацій та кавайних персонажів вона також є учасницею музичного дуету Shiro Schwarz. Елементи, які Pammela використовує у своїх роботах, безпосередньо пов`язані з натхненням колекції TOUS весна-літо — 2023: мінливі та хвилясті форми, віртуальна вода, пористі й об`ємні матеріали.

TOUS «Весна-Літо 2023»

Irene Gaumé — іспанська художниця, чиї анімації привернули увагу таких брендів, як Balenciaga та Alexander Wang. За допомогою своїх зображень та відео вона створює захопливі ASMR-ефекти, що поєднують мистецтво та технології. Для TOUS Ірен створила 3D-анімацію з ефектом зациклення, за допомогою якого вона розповідає нам історію перетворення мімози на медаль, засновану на її фірмовій палітрі кольорів та градієнтів.

Про TOUS

TOUS — іспанський бренд, який спеціалізується на створенні ювелірних виробів, годинників і аксесуарів з 1920 року. TOUS визначає свою корпоративну мету в вигадуванні, проєктуванні та втіленні світу, який надихає на радість, надію та пристрасть, щоб допомогти людям відчувати себе краще. 

Реклама

Популярні матеріали

Українська кухня: веганські рецепти на сніданок, обід і вечерю...


Чай із кульбаби: корисні властивості, правила приймання та...


Апетитні кольори та інноваційні матеріали у новій колекції...


Читайте також
Популярні матеріали