«Ми зможемо радувати своїх споживачів, не залишаючи після сезону величезної кількості запасів, які необхідно утилізувати за допомогою розпродажів», — розповідає Катя Сільченко

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує дев’яту, завершальну, історію від дизайнерів-амбасадорів Action: Sustainable Fashion – the Coat by Katya Silchenko  

Головними принципами, на яких базується стратегія sustainability, є постійне вдосконалення і турбота. Розуміння того, що будь-яка створена нами річ має високу ціну для планети, спонукає виробників одягу з повагою ставитися до кожного метра використаної тканини.

Сучасний світ перевантажено зайвим одягом. Період розквіту швидкої моди дав клієнтам доступ до дешевих речей, кількість яких значно перевищувала ту, якої ми насправді потребуємо. Швидкоплинність трендів не могла не вичерпати певні природні ресурси.

Саме тому сьогодні рух sustainability став новою необхідністю нашого життя. Так вважає Катя Сільченко, засновниця та дизайнерка prêt-à-porter бренду жіночого одягу the Coat by Katya Silchenko. Компанія є прикладом того, як мода уповільнюється, створюючи продукт лише в необхідній кількості, без залишків.

Катя Сільченко

The Coat by Katya Silchenko був заснований у 2014 році. Джерелом натхнення дизайнерки стали жінки навколо: сильні, пристрасні й делікатні водночас. Катя Сільченко ще задовго до того, як fashion-індустрія прийшла до комунікації усвідомленого споживання, дуже ретельно планувала попит на свої колекції. Філософія вдумливого та відповідального виробництва є невід’ємною частиною загальної філософії бренду. 

Катя Сільченко

Сьогодні the Coat by Katya Silchenko майже не має стоку і ніколи не проводить total sale, оскільки команда бренду індивідуально працює над кожним замовленням, прораховуючи всі витрати на створення образу.  

«Я впевнена, що саме в тандемі, де існує повна довіра між клієнтом і командою дизайнера, ми зможемо радувати своїх споживачів, не залишаючи після сезону величезної кількості запасів, які необхідно утилізувати за допомогою розпродажів або інших маркетингових ходів, — коментує Катя. — Я переконалась у цьому на власному досвіді. Ось і зараз у нас не залишилося жодного виробу з колекції FW19-20! Хіба це не є розумним підходом у fashion-індустрії?»

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар`я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Слава Давидов, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна і Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

У проєкті використані архіви The Coat by Katya Silchenko 

 


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали