«Ми перші у світі, хто розробив інноваційне хутро на основі конопель як замінник натуральному та екохутру», – розповіла засновниця бренду DevoHome Оксана Дево

Ukrainian Fashion Week за підтримки Українського культурного фонду презентує четверту історію Action: Sustainable Fashion – DevoHome   

Тканини з конопель є дуже популярним матеріалом як серед сталих брендів, так і серед споживачів. Процес вирощування, обробки та подальшого використання конопляної сировини є максимально етичним стосовно довкілля та людей. Саме тому sustainable-виробники дедалі частіше використовують цю тканину для створення одягу. Більше того, висока якість та екологічні властивості цього матеріалу є дуже запотребованими сьогодні. 

Процес роботи із коноплею як сировиною для виготовлення текстилю все ще досить дорогий і складний. Однак Україна має всі шанси працювати у цьому напрямку текстильної промисловості ­– через сприятливі для цього умови і традиції. 

Бренд одягу та домашнього текстилю із конопляного волокна DevoHome відновлює екосистему ідентичності, орієнтуючись на інновації та переосмислення українських традицій.

Команда бренду вже сьомий рік поспіль продовжує підтримувати 12-ту і 14-ту цілі програми розвитку Організації Об`єднаних Націй (відповідальне споживання та збереження морських екосистем).

«Ми перші у світі, хто розробив та пропонує інноваційне хутро на основі нетканого волокна із конопель як замінник натуральному та екохутру», – розповіла засновниця бренду Оксана Дево.

Інноваційний матеріал HempFur замінює тваринне й синтетичне хутро і за своїми властивостями придатний для пошиття конопляних шуб. 

Конопляне волокно – це міцний біорозкладний матеріал, росте без гербіцидів і пестицидів, стійкий до шкідників, швидко поглинає і виділяє вологу, гіпоалергенний; забезпечує прекрасну регуляцію температури та циркуляцію повітря. 

Бренд виробляє також натуральний конопляний утеплювач, який використовують для пальт, жакетів і жилетів як заміну пуху і синтетики, що зазвичай використовується в мас-маркеті.

DevoHome наголошує на тому, що при створенні свого продукту команда бренду відповідально ставиться до всіх ланок процесу, не вбиваючи природу, а відновлюючи традиційне для України виробництво текстилю з конопель.

Переглянути відеоісторію бренду можна за посиланням: 

Над проєктом Action: Sustainable Fashion працюють:

Дар`я Марусик, керівниця проєкту

Володимир Нечипорук, продюсер проєкту

Олександра Дімітрієвіч, арт-директорка проєкту

Таїсія Короткова, графічна дизайнерка проєкту

Едіє Дербішева, продюсерка знімальної групи

Тім Меір, оператор/режисер монтажу

Валерій Ведута, фотограф

Катерина Федичина, Оксана Шубіна та Катерина Будусова, комунікаційний відділ

Ірина Чиркова, літературна редакторка

Олена Сорока, Надія Невмержицька, Валентина Курченко, адміністративний відділ

Міра Марчук, асистенка проєкту

В роботі над проектом також використані архіви DevoHome


 


Реклама

Популярні матеріали

Шукайте свіжий випуск ELLE Decoration


10 трендових манікюрів для коротких нігтів на весну 2024 року...


Стилістка Марина Мартинів запустила платформу FÉMATCH для пошуку...


Читайте також
Популярні матеріали