Майбутнє вже тут: сонцезахисні окуляри у формі ґаджетів, рюкзак і ремінь-холдер для першого оригінального смартфону від HMD

Поєднання технологій і моди

Максимально диджиталізований спосіб життя продовжує проникати й у наші гардероби. Погодьтеся, попри різницю в смаках і стилях, нас всіх об’єднує аксесуар, без якого сьогодні себе важко уявити. Аксесуар, в якому поєднується і робоче, і особисте. Так, мова про смартфон, який став головним натхненником чергового модного тренду Phonecore. Він прийшов на зміну Normcore і виник як реакція на наш тісний зв`язок із мобільними пристроями та інтеграцію технологій у повсякденне життя. Футболки із зображеннями телефонів, сумки з відділеннями для гаджетів чи кишені в одязі для павербанків — подібні речі більше не здаються фрагментами з футуристичних фільмів, а є цілком практичними й, що не менш важливо, стильними елементами сучасного гардероба. Саме для прихильників Phonecore та естетики Y2K фінська компанія Human Mobile Devices* створила свій перший оригінальний смартфон HMD Pulse Pro і — разом із дизайнеркою Лондонського тижня моди Шинейд Горі — колекцію сміливих аксесуарів.

Що варто знати про HMD Pulse Pro?

HMD Pulse Pro — новий друг для поціновувачів якісних фото. Завдяки селфі-камері на 50 Мп вашим ідеальним знімкам цього літа будуть заздрити всі. Запускайте нову функцію навігації за допомогою жестів — і фіксуйте спогади лише одним рухом. Переходьте у режим hands-free, показавши двома пальцями чи двома руками сердечко або демонструючи жестом «клас», — і робіть найкращі групові селфі.

З HMD Pulse Pro ви забудете, що таке розмиті нічні кадри: режим AI Суперпортрет робить навіть найтемніші селфі чіткими, як вдень. З HMD Pulse Pro знімати спогади у високій роздільній здатності простіше, ніж будь-коли.

Заряду HMD Pulse Pro вистачає надовго: до 60 годин автономної роботи на одному заряді.

Pulse Pro від HMD — це не лише модний аксесуар, який не втратить актуальності через кілька сезонів, це розкіш, доступна кожному. Смартфон представлений у трьох трендових відтінках: крижаному зеленому, сутінково-пурпуровому та космічно-чорному.

Pulse Pro є частиною нової оригінальної колекції HMD, до якої також входять HMD Pulse+ та HMD Pulse

До колекції Phonecore увійшли:

  • Phonecore «Тіні екранів»: незвичайні сонцезахисні окуляри з подовженою вертикальною оправою, яка точно повторює форму смартфона, та чорними лінзами, що імітують екран пристрою.
  • Phonecore «Рюкзак для мобільного»: 3D друкований мінірюкзак, призначений лише для зберігання смартфона. Спроєктований таким чином, щоб HMD Pulse Pro перебував у вертикальному положенні, аби можна було робити швидкі селфі без допомоги рук на ходу.
  • Phonecore «Ремінь»: пояс у стилі набору для інструментів, який насправді є чохлом для телефона.

«Люди хочуть, щоб їхні смартфони були не просто сучасними та технологічними, але й модними новинками. І HMD Pulse Pro є і тим, і іншим водночас. Окрім 50-мегапіксельної камери, функції селфі, що активується жестами, та найсучасніших технологій під “капотом”, пристрій має виразну естетику відродження Normcore, що робить його чудовим аксесуаром для будь-якого гардероба. Пристрій також представляє доступну розкіш, оскільки ми віримо, що якість повинна бути доступною для всіх», — говорить Ларс Зільбербауер, маркетинговий директор HMD.

«Завдяки тому, що HMD Pulse Pro став музою для мого дизайну, наша колекція Phonecore чудово демонструє поєднання технологій і моди. Кожен аксесуар може похизуватися відчуттям космічного майбутнього 70-х років, з відголосками артдеко та сучасними технологіями в основі. Для мене очевидно, що перетин моди й технологій призведе до нових інновацій в індустрії, а девайси, які можна носити як аксесуари, стануть трендом», — коментує запуск колекції фешн-дизайнерка Шинейд Горі.

Колекція стала присвятою особливій ролі смартфонів у повсякденному модному житті людей. Згідно з новим дослідженням HMD, проведеним у Великій Британії, 54% представників покоління нульових сприймають свої телефони значно ширше, ніж просто функціональні пристрої, називаючи їх ще й предметами моди, а кожен четвертий зазначив, що купував телефон з огляду на свій персональний стиль. Крім того, половина представників покоління 2000-х зізналися, що заради покупки телефону відмовилися від маленьких розкошів (як-то обіди в ресторані або вечори з друзями); 15% сказали, що вони навіть пожертвували більшим (як відпустка або внесення депозиту за будинок); водночас 53% респондентів заявили, що ніколи не витратять 1000 фунтів стерлінгів на телефон. 

Окрім того, дослідження вивчало тему ремонтопридатності — ключової переваги Pulse Pro, яка, на думку представників покоління нульових, стане наступним мейнстрімним трендом у споживчих товарах. Так вважають 43% респондентів. 41% заявили, що з більшою ймовірністю придбали б електронний пристрій, якби могли відремонтувати його самостійно. І лише 8% респондентів заявили, що викинуть телефон із несправним або розбитим екраном. 

 

*Human Mobile Devices (HMD) — найбільший європейський виробник смартфонів. Компанія, відома своєю продукцією під брендом Nokia з 2016 року, тепер зосереджується на власних брендах та партнерствах. HMD прагне створювати доступні, довговічні та ремонтопридатні телефони, щоб розв`язувати такі проблеми, як електронні відходи та цифрова втома. Компанія дотримується принципу інновацій, орієнтованих на людей, роблячи передові цифрові інструменти доступними для всього світу.


Реклама

Популярні матеріали

Пампухи до Різдва: готуємо традиційну українську страву


Новорічний френч: трендовий святковий манікюр


Це база: чорні пуховики, які ніколи не вийдуть з моди


Читайте також
Популярні матеріали