CHANEL оголосив про призначення Матьє Блазі креативним директором бренду. На новій посаді він відповідатиме за створення колекцій Haute Couture, Prêt-à-Porter (готового одягу) та аксесуарів.
Матьє Блазі працюватиме в Парижі під керівництвом Бруно Павловські, президента CHANEL Fashion та Chanel SAS. Очікується, що Блазі приєднається до команди Дому CHANEL у квітні 2025 році.
Новий креативний директор CHANEL зазначив:
«Я щиро радий і водночас вважаю за величезну честь приєднатися до чудового Дому CHANEL. З нетерпінням чекаю знайомства з усіма командами, щоб разом написати нову главу цієї видатної історії».
Бруно Павловські, президент CHANEL Fashion та Chanel SAS, заявив:
«Я дуже радий вітати Матьє Блазі у CHANEL. Впевнений, що він зможе майстерно поєднати коди та спадщину Дому у творчому діалозі зі студією, нашими ательє та майстернями Maisons d’art. Його смілива особистість, інноваційний і потужний підхід до творчості, а також відданість майстерності та роботі з розкішними матеріалами відкриють для CHANEL нові захопливі перспективи».
Аліан Вертеймер, голова правління CHANEL, і Ліна Наїр, генеральна директорка бренду, додали:
«Матьє Блазі — один із найталановитіших дизайнерів свого покоління. Його бачення й талант посилять енергію бренду та утвердять його лідерство у світі розкоші. Ми впевнені, що під керівництвом Бруно Павловські Матьє Блазі створить нові вершини у творчості CHANEL і напише наступну главу її історії».
Матьє Блазі народився у Парижі в 1984 році. Він є франко-бельгійцем і випускником престижного інституту La Cambre в Брюсселі.
Свою кар’єру Матьє розпочав як дизайнер чоловічого одягу в Raf Simons. Згодом приєднався до Maison Margiela, де керував колекціями Artisanal (висока мода) та Ready-to-Wear.
У 2014 році він став старшим дизайнером жіночої лінії в Céline під керівництвом Фібі Файло. З 2016 по 2019 рік працював у Calvin Klein як директор із дизайну Ready-to-Wear. А з 2021 року обіймав посаду креативного директора Bottega Veneta.
Призначення Матьє Блазі знаменує собою початок нової ери для CHANEL, що поєднуватиме сучасний підхід і непохитну вірність традиціям бренду.