Любов і повага до себе: колекція осінь-зима — 2022/23 від українського бренду thé body wear

Образи, в яких хочеться насолоджуватися життям

thé body wear — український бренд, що постав у 2015 році як освідчення в коханні до жінки: її зовнішньої граційності та внутрішнього стрижня, її тіла й характеру, її примх і водночас сталевого самовладання. Зовнішні умови змусили музу бренду стати ще сильнішою, і закоханий у жінку thé body wear допомагає їй виразити ці зміни за допомогою одягу.

Сьогодні головна мета thé body wear — розширення можливостей жінок, той самий women empowerment, а кожна річ бренду дарує впевненість і комфорт, допомагає приймати будь-які виклики долі з особливим шиком.

«Ми виступаємо за право бути жінкою в усіх сенсах і без осуду, — розповідає засновниця thé body wear Марія Яслінська. — Жінки сьогодні ведуть за собою і беруть на себе відповідальність, роблять світ кращим, і ми супроводжуємо їх на цьому шляху».

thé body wear

Починаючи із сезону осінь-зима — 2022/23 thé body wear представляє клієнтам три лінії: Basic, Trends, Iconic, кожна з яких допоможе створити повноцінний гардероб на кожен день. Basic — це база, що не змінюється від сезону до сезону. Сюди входять затишні ділові костюми з високоякісної італійської вовни, над якими не владні тренди. Лінійка Iconic — бестселери марки, які вже не один рік поліпшують настрій сотням жінок. Так, thé body wear неможливо уявити без летючих суконь Butterfly і звабливих slip-dresses. Trends — це поєднання сезонних знахідок з ДНК бренду. Тут фірмові трикотажні речі стають сміливішими та провокаційнішими завдяки знов актуальним вирізам, які легко поєднувати і з діловим гардеробом, і зі спортивним.

«Ми вже давно збиралися піти від класичного сезонного формату роботи, проте війна істотно пришвидшила це починання, — пояснює Марія Яслінська. — Робота з трьома лінійками дає змогу балансувати між бажаннями клієнтів і творчими пориваннями, дбайливо ставитися до ресурсів і разом з нашими клієнтами вдумливо складати гардероб. Мені важливо, щоб речі поєднувалися й тішили, а не просто лежали в шафі».

Сьогодні музи thé body wear розлетілися по світу, а бренд прямує за ними й активно розвивається на нових ринках. Розпочати новий етап в історії бренду Марія Яслінська вирішила масштабно — ознайомитися з оновленою концепцією першими змогли гості Тижня моди в Мілані, де thé body wear став одним з восьми учасників заходу Hope Fashion, що тривав у Adi Design Museum. Також вироби бренду почали продавати у французькій столиці, а презентація колекції відбулася під час Тижня моди в Парижі в концепт-сторі KVITKA.

Ще одне важливе місце на карті thé body wear — Монако. Упродовж останніх кількох місяців тут працює шоурум марки — камерний, затишний і з неймовірною терасою, де можна розслабитися, приміряти нові образи й нарешті вибрати себе.

«thé body wear — це історія про любов і повагу до себе, це образи, в яких хочеться насолоджуватися життям, хоч що ви робите, — додає дизайнерка. — І байдуже, які виклики кидає вам життя, пам’ятайте, що ви в себе одна». 


Реклама

Популярні матеріали

«Аптечка першої ментальної допомоги»: картки для саморефлексії...


Fashion Talk: 15 питань Ользі Галушці про улюблені бренди...


Образ дня: Ріта Ора в кутюрній сукні FROLOV у новому епізоді The...


Читайте також
Популярні матеріали