Український бренд одягу та аксесуарів COOSH презентував колекцію FW23-24, яка стала продовженням мінімалістичної естетики бренду та повністю передає його скандинавські настрої.
«Less is more» можна назвати головним гаслом COOSH, адже у своїх останніх колекціях бренд все частіше звертається до стриманих силуетів і не перенавантажує одяг зайвими деталями.
Менше, якісніше, краще — маніфест COOSH, який робить акцент на довговічності речей, а не на швидкоплинних трендах. У цей раз бренд створив ідеальну осінню капсулу, яка буде слугувати стильною базою ще не один сезон поспіль.
До колекції увійшли трендові пальта-жакети, стьобані лайнери, штани з екошкіри, максіспідниці та светри з акцентними швами.
Серед тенденцій також присутня скандинавська смужка і монохромні кольори, які завжди були притаманні бренду. Створюючи цю колекцію, COOSH вкотре довів, що можна легко скласти неповторний образ, не виходячи з одного магазину. Less is more, less is better.
Придбати нову колекцію можна в Інстаграмі бренду, на сайті або в шоурумах у Києві, Львові та Тернополі.