Ксенія Шнайдер досить знакова персона для світу української моди. Їй чи не єдиній вдалося успішно реалізуватися як майстру нового покоління деніму в Україні. Дизайнерка добре знає про цей статус і вирішила не продовжувати пошук свого «козира» – в колекції осінь-зима 2017-18 вона пішла протоптаною стежиною.
Ксенія, очевидно, вважає, що час вірності єдиному бренду вже давно позаду. Сьогодні мало хто вдягає сумочку Chanel з костюмом і туфлями Chanel. Ми перейшли в ту епоху, коли значення має не бренд, а тренд. Відповідно значна частина колекції Ksenia Schnaider наповнена всеможливими трендами, щоправда не завтрашніми, а сьогоднішніми. Окрема тема – екологічні розробки як знак свідомої роботи дизайнера на благо нашого майбутнього. Ну і не обійшлось без знакових успішних речей дуету, які всі вже звикли бачити на подіумах під ім’ям Ksenia Schnaider.
Похожие материалы:
Показ тривав, на диво, недовго. А все через те, що бренд зовсім скоро представить свою повну колекцію на трейд-шоу Capsule в Парижі, на що зараз віддаються основні сили команди. Тим не менше, гості показу, до яких, між іншим, належали всі охочі за рахунок вільного входу, дещо таки встигли роздивитися.
Спорт, casual, класика зібралися воєдино і заграли у широкій кольоровій гамі. Поза різноманітними варіаціями деніму - від комбінезона до піджака - були представлені світшоти, блузи, спідниці, плащі-халати і жилети. Через принти, кубізм і фактурність кожен образ виглядав досить індивідуально і не викликав відчуття однорідності колекції. Є певні питання і до стилізації: поєднання деяких луків було суперечним і це, можливо, завадило розгледіти весь потенціал колекції. Макіяж та зачіски настільки прагнули передати простоту буденного образу, що, зрештою їм це вдалось і їхня робота залишилась майже непоміченою.
Узагальнюючи, можна сказати, що це той сезон, де Ksenia Schnaider не стрибнула вище своєї голови, але зробила все можливе для того, щоб тримати планку і ще раз підтвердити свою професійність.