Бренд TRIP:TYCH представив авторську лінію A.H. та першу колекцію CHERRY, присвячену безмежному коханню

Особистий проєкт від Анни Гончарової

Бренд TRIP:TYCH запускає A.H. — авторську лінію прикрас від Анни Гончарової. Першою в серії стала колекція «Вишеньки» — особистий проєкт, народжений зі спогадів дитинства та наповнений інтимністю.

Центральна тема колекції — кохання без меж, unlimited love. Вишня тут постала символом невинності й сексуальності, смаку життя, юності, чуттєвості. Це особистий спогад Анни про дитинство: про вишню, на якій вона проводила безліч літніх днів у бабусі. З неї падала, але все одно поверталась — знову і знову через допитливість та магічність цього місця. 

«Це все — мої очі. Оточена красою. У величній самотності. Тиха розкіш природи», — поділилася Анна.

Колекція містить каблучки та сережки, виконані у двох варіантах — срібному та із золотим покриттям. Делікатні чуттєві форми втілюють ідею довіри через символіку вузлика

Спеціально до виходу нової колекції бренд представить окремий простір — нову локацію, присвячену її запуску. У межах Ukrainian Design and Innovation Week відбудеться презентація та офіційне відкриття. 

Відвідати простір можна 3 та 4 травня з 11:00 до 20:00 за адресою: TRIP:TYCH store (Київ, вул. Олеся Гончара, 24).


Реклама

Популярні матеріали

Beauty-засоби для комфортної зустрічі шкіри з першим яскравим...


Чому платина та лабораторне каміння — тренд на десятиліття


Beauty-історія: як був створений бренд PHYT’S та чому про нього...


Читайте також
Популярні матеріали